Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

kl

Alltså fyfaan, varför i helvete ska jesper komma tillbaka? Sjukt obehaglig, jag tycker att hot om våld inne i ph borde göra att den som hotar åker hem direkt.

Bra att fröjdh åkte ut men åååh vad jobbig joppe var! Vem bryr sig om honom liksom? sjukt ointressant.

Fast jag tycker inte att det är ok, varken av den som serrat eller Joppes kommentar. Jag håller helt med skribenten av den här bloggen om den händelsen: Länk.

Blir också så irriterad på att Jeppe ska komma tillbaka! Varför tar dom nästan bara in gamla deltagare hela tiden? Har man blivit utspelad så har man, som nu när Niklas var smart nog att spela ut Jeppe innan han blev utspelad själv får han ju det ännu svårare när Jeppe kommer tillbaka! Man vinner ju liksom inget på att vara en bra spelare :meh:

Men det är väll ingen där inne som gillar Jeppe så förhoppningsvis åker han ut lika fort igen ;)

Jag förstår att de sätter in gamla tjejer eftersom de totalt sett fortfarande bör ha tagit in fler tjejer än killar efter den första veckan? Men snubbar, nej det förstår jag inte.

Såå WORD på det. Hände det verkligen inget annat den dagen?

Eller så sa han det förmodligen ÄNNU fler gånger...detta är bara de utvalde "jag har packat väskan" replikerna som vi fick se..Kanske finns mer extramaterial på play ;)

BTW, vad hände egentligen med Aina och Joppe och Niklas? Niklas var ju utan partner, och Aina stod med Joppe, men ändå så var det Joppe som var singel och Niklas bodde med Aina tills TH kom in?

Fast jag tycker inte att det är ok, varken av den som serrat eller Joppes kommentar. Jag håller helt med skribenten av den här bloggen om den händelsen: Länk.

Bra text!
Som hon skriver så har inte jag heller någonsin träffat människor som beter sig såhär? Har ni? Tror ni att de är precis likadana hemma?

Bra text!

KL

Usch för att Jeppe kommer tillbaka! Men jag förstår samtidigt varför, nu kommer det säkert bli ett jädra liv där inne.

Jag tror nog att de är det, men att samtliga kanske rör sig i lite speciellt kretsar där detta är standard?

kl

Alltså för varje minut jag ser av Jeppe så stör jag mig mer och mer.. Tyckte han var lite svinig mot Linnea också..

Alltså jag hoppas verkligen att Jeppe och Joppe åker ut med huvudet först så snart som möjligt. Usch, så vidriga dom är!

kl

Det här med fittbollen. Jag förstår bara inte. Emelie blev kränkt av sagg på bilden, helt rätt. Men hon själv förstår inte hur dumt det kunde gått när hon lurade i Thobias fittbollen?
Om någon hade saggat/ollat eller haft bollen i fittan och lurat mig att ha den i munnen. Vaf*n! Vill jag ha något med kroppsvätskor att göra vill jag välja det själv!
Jaja.
Jag hejar på Aina. Hon verkar skön.

Det var väl i nåt brev som j och j läste. Men jag vet inte om det stod att alla vampyrer skulle bli immuna eller om bara j och j var immuna?

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.