Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Joppe känns som att han kan åka ut. och sen börjar han gråta där på kvällen för att Jeppe åt ut. Hur länge kände de varandra, i två dar typ?

Hahaha han lät som tjejerna när deras partners åkt ut om inte värre! :p
Btw har jag väldigt svårt med tiderna där inne.. Hade Samir bara varit borta ett dygn? Hur lång tid har Joppe varit inne?

KL

Jag ändrar tycke om deltagarna hela tiden. :D
Just nu är jag väldigt nöjd med att Jeppe är ute, Paow är skön men hellre att båda åker än att Jeppe kommer tillbaka. Var glad när Samir åkte ut men efter "Studio Paradise - Livesändning" har jag ändrat uppfattning om honom & tycker han är skön. :D

Hoppas att de inte väljer Niklas ikväll så att han är kvar och Jeppe/Paow försvinner. Kommer någon mer åka ikväll?

Alltså, är det bara jag som tycker att AK blivit som förbytt sen hon åkte ut?

Och jag hoppas Niklas inte åker ut, han är just nu min favorit, så himla söt :D

Jag tycker också att AK förändrats men det är roligt med lite drama så klagar inte. :D

Hoppas att både AK, Aina & Anja blir kvar ikväll. Men nu kan ju inte AK ställa sig med Niklas så vettetusan? Hoppas att Emelie åker iallafall men skulle inte märkas så mycket om Mia försvann heller tror jag?

Haha känner att jag är liiiite för inne i det här. :p

KL.

Jag älskar PH! Och ännu mer nu när Jeppe är ute. (Dock jävligt synd att inte Paow kommer tillbaka).
Men nu när Niklas blir immun så sitter AK jävligt löst, och jag tror (och hoppas) att hon åker. :D

KL

Så jävla skönt att AK åkte ut. "Jag har inte gjort nåt fel"-attityden klär inte någon.

Tycker det är synd att Anja som annars verkar vettig måste bete sig som en fjortis när det kommer till Samir och deras relation.

KL

Hahaha, var det någon mer som såg Studio Paradise nyss? Paow vs Jeppe. :D
Alltså om jag ogillat Jeppe innan är det ingenting mot vad jag gör nu.. :yuck:

Har precis kollat ikapp och tack och lov att jeepe inte fick komma tillbaka! Gutt som faen!

Aina är min storfavorit och tobias är favoriten bland killarna.

Jag är så spänd på om det kommer hända något mellan Tobias och Thobias!
Och också hur dom har tänkt kring att nye Tobias och Niklas är ett par nu...

Mia och Niklas?

KL

Thobias verkar vara härlig! Men gud vad jag är trött på att genitala vätskor ska påtvingas ovetande krakar. Först Jeppes sagge och nu fittbollen. :arghh:

Tänkte detsamma...gissar Anja och Samir eller Thobias och Thobias ;)

Jag tyckte jag hörde ett tjejstön, annars tänkte jag också på de båda grabbarna först.
Jag tyckte dock att Tobias och Emelie verkade komma bra överrens i gårdagens program. ;)
Men Emelie hade ju knappast haft täcket över sig. ;)

kl.

Det var väl inte helt oväntat att det skulle vara Anja och Samirs tur att fylleligga lite.

Men varför gråter Niklas för, vem tusan åker ut som han skulle lipa över? O_o

Varför kan inte Jobbe eller Jeppe åka hem någon gång, de tillför ingenting längre känns det som. Joppe har väl aldrig gjort det.

Vem ska Linnea ställa sig bakom?!

..varför tittar jag på det här programmet..:eek:

det första fick man se under någon julspecial (tror jag)
Efter sex kletar paow jeppes sperma i ansiktet på jesus.... *uäk

--

Nja jag tittar ju fortfarande men har nästan blivit besviken på alla... har ingen riktig favvo. Eller jo, thobias :love:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar