Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Men gud vad jag är trött på att genitala vätskor ska påtvingas ovetande krakar. Först Jeppes sagge och nu fittbollen. :arghh:

Haha det där var verkligen helt sjukt. Jag & mina vänner skulle iallafall inte få för oss att "Nu ska vi bada topless och stå i en ring för att stoppa upp en boll i "fiffi" (som de säger i PH;)) allihopa efter varandra.. Yeeeey! Feeest! :bump:"

:wtf:

Ansluter mig till tråden!

Och jag är extremt nyfiken på vem som åker som får Niklas att gråta! Känns ju som att det är en killes tur att åka den här veckan men blir ju förvirrande med alla bisexuella :D

kl

Kan det vara Fröjdh som får Niklas att gråta? Verkar ju vara det ända vettiga alternativet, men han var ju stoneface när Jeppe åkte ut så verkar också konstigt...

Samma här! (Han har ju varit så jäkla tuff innan :p.)

KL
Jäklar villken snygging den där Linnea var! Verkar väldigt sympatisk. (Hoppas att jag inte har fel.)

Haha det där var verkligen helt sjukt. Jag & mina vänner skulle iallafall inte få för oss att "Nu ska vi bada topless och stå i en ring för att stoppa upp en boll i "fiffi" (som de säger i PH;)) allihopa efter varandra.. Yeeeey! Feeest! :bump:"

:wtf:

Ja jag blev lite mållös när jag såg det där. Varför? :crazy: Usch!! Sen lurar de folk att stoppa den i munnen :wtf: men blir samtidigt sååå kränkta av att någon har kladdat någonting på tavlan. Men jösses... det är en bild, torka av den! :meh:

Alltså... JOPPE! :yuck::wtf:
Jag är så förbannat trött på hans tjat om att han ska åka.. Vem fan bryr sig? Människan har knappt synts till sedan han kom in i huset och helt plötsligt sitter han där med sina chipstuttar (förlåt..:o) och gnäller 2/3 av avsnittet. Vi har förstått att du vill vara kvar men.. kääääften! Vi har hört att du behöver ta en cigg & har packat väskan nu.. För sjuttioelftegången.. OKEJ? :banghead:

/ Saddi - som är på dåligt humör och lite smått överdrivet lättirriterad.

Senast ändrad:

Jag är så förbannat trött på hans tjat om att han ska åka.. Vem fan bryr sig? Människan har knappt synts till sedan han kom in i huset och helt plötsligt sitter han där med sina chipstuttar (förlåt..:o) och gnäller 2/3 av avsnittet. Vi har förstått att du vill vara kvar men.. kääääften! Vi har hört att du behöver ta en cigg & har packat väskan nu.. För sjuttioelftegången.. OKEJ? :banghead:

Exakt! :banghead:

Vill att Joppe ska åka men är typ säker på att Fröidh åker. Ut med Joppeeeee!

Men, WORD!!! :bow:

Jag stör mig så sjuuuuukt mycket på Joppe, usch och fy! Tycker faktiskt det är synd att Jesper (Fröjd, Fröidh, hur stavar han det?) förmodligen ryker... Hade hoppats på Joppe.

MEN NEEEEEJ! :arghh:
Va fan ska Jeppe tillbaka för nu då? Herregud.. När man precis blivit av med honom... :rage::rage: Varför ta in gamla deltagare ännu en gång? Fan skärpning. Nu blev jag ännu mer irriterad.. :p

behövde tillägga... Vad är det för fel på alla som heter Jesper i PH? :rofl:

Senast ändrad:

knapp

SÅ skönt att Fröjdh äntligen åkte! Men sen kommer fan ta mig Jeppe tillbaka nästa vecka. NEEEEEEJ!:arghh::rage::yuck::cry:

Mja, jag syftade mest på Emelies idé att Tobiasarna skulle ta den i munnen, stoppa upp bollen i fiffi var ju ett högst medvetet val av tjejerna. :)

KL

Men guuuh, just när det sista arslet åker så kommer den värsta tillbaka. :banghead::banghead::banghead:

Mja, jag syftade mest på Emelies idé att Tobiasarna skulle ta den i munnen, stoppa upp bollen i fiffi var ju ett högst medvetet val av tjejerna. :)

Jo, förstod att du pratade om det men när du skrev om bollen så lallade jag in på resten av boll-historiken. :D

Meeeen åååh, varför gör dom såhär mot mig... :(

Jeppe är så sjukt äcklig. Det känns som det kommer bli mycket drama, vilket i och för sig är kul, men blir mest irriterad och ledsen på mänskligheten av att se sånna människor... Och hur ska dom lyckas få fram en vinnare när det hela tiden pumpas in fler spelare?

*kl

Alltså. det kändes ju väldigt överdramatiskt att bli så vansinnigt upprörd över klet på en bild, när man dessutom inte ens vet om det var sperma, efter att ha haft skitkul med att lura nån att stoppa in en fittboll i munnen :meh:

Hejdå Jesper, kommer inte att sakna dig ditt kräk. Och skicka nu för fan inte tillbaka honom också.

Varför kommer alla gamla deltagare tillbaka? Vad är det för kul med det? Vad är poängen? Jag bara undrar.
Varför får Jeppe ens gå lös på gatorna?

*på tok för engagerad i ett skitprogram* :arghh:

TH killen verkar himla rar, jag hoppas jag har rätt.

Gårdagens avsnitt var avsnitt 21 av 30, det borde alltså vara 9 kvar (tre veckor)... Så ja, jag tror de kommer hålla kvar ganska många ända till sista veckan. Blir ju inte så mycket drama annars! ;)

halvt KL

Det verkar ju ändå som att alla deltagare som varit med från början har haft en chans att komma tillbaka igen :)

Ja det verkar inte bättre. Tror dock inte Jeppe har någon chans att vinna det hela, det är väl bara Joppe som blir glad av att få in honom, och även om han inte kan bli utröstad nästa vecka (eventuellt) så tror jag inte att han har någon chans kommande veckor.

Håller med.. Nog för att det kommer in nya deltagare men tycker det förstör att dom gamla kommer in, ser inte poängen med det. Speciellt Jeppe, han är ju psykopat och borde fått åka direkt efter att han ljugit i pandoras och hotat thobias med stryk :cautious:

KL

Här kommer Nordthor (med senast reaktion av alla på gårdagens program) :p.

Fan vad tröttsamt att Jeppe kommer in igen! (Efter hans medverkan i Studio Paradise är jag helt övertygad om att det brunnit ganska så rejält i proppskåpet på den mannen :crazy: Någon får ju ta sitt ansvar och pärra in honom när tillfälle ges :yuck:.)

Och Joppe. Hade han varit en låt hade han troligt varit "Cry me a river". Suck.

Jag tappade nästan lusten att kolla nu. Meeen, jag kommer att sitta klistrad nästa vecka med.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar