Sv: Paradise Hotel
K.L
Själv hade jag inte tänkt återuppta tittandet efter uppehållet men tittade nu och blev uppriktigt häpen när jag fick syn på Joppe någonstans mitt i programmet då jag totalt glömt bort honom att "Och, vem är du?!" liksom och så blev jag full i skratt. Joppe kunde nog vinna genom att vara osynlig om det gällde "längst kvar får stanna".
Jag tycker synd om Anja men tvivlar inte på att killarna upplever henne som ett hot och tror att Jeppe tröstade henne i hopp och i tron på att då kanske han kunde få komma till. Att de förstår sig inte på henne för att hon kör sitt eget race på värdighet som det hittills sett ut.
Jesper Fröjdh är bara värsta tönten, att till en början så tyckte jag nog att han var en frisk fläkt och någon som vågade vara annorlunda och komisk men nu är han ju bara löjlig då ögonen går som pingpongkulor om någon ifrågasätter honom som "Hör ni vad hon säger? Mina försvarare, var är ni?". Han skall liksom vara äldst men kan inte föra sin talan alls om han inte får rimma eller tjata om sitt jäkla skedande. Rätt åt honom att Mia hade så god smak att INTE falla för honom.
Åker Aina ut så förvinner onekligen en stor del av underhållningen.
Emelie vet jag inte riktigt vad att tycka om men finner väl hennes fixering vid sin egna byst som lite märklig. Det är hur som helst skönt för öronen att Samir inte är med längre.