Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

kl

Jag har tjuvkikat på kvällens avsnitt och gud vad otrevliga killarna är! Det blir ju bara värre och värre för varje avsnitt. :(
Tur att Thobias finns i alla fall.
I övrigt ett spännande avsnitt!

Av det jag kunde se som skulle hända efter pausen gissar jag att de ger sig på Anja igen. För fan liksom!!

Älskar att AK är tillbaka och att hon är så jäkla slug, haha.

Ja snälla byt ut killarna! Hoppas Jesper inte kommer in igen

Vad hände i slutet egentligen? Anja och AK pratade i trappan om nåt och sen blir det bråk? Blev något förvirrad

Innan julbreaket blev ju Anja attackerad av killarna, vilket skedde kvällen innan. Bråket handlade om respektlösheten som killarna uppvisade när de attackerad Anja!

kl

Trots att jag skäms lite följer jag Paradise Hotel slaviskt :o

Håller med angående killarna, hur barnsliga får man vara? När Jesper sa att det Anja frågade "var det värsta som hänt honom" började jag nästan skratta..snacka om att förstora upp saker och ting!

Vem tror ni Niklas väljer som nästa offer om han inte blir upptäckt?

KL

Följer tråden i tystnad men måste flika in lite nu när sitter med bruten arm och inget liv :angel: :D

Aina: riktigt underhållande, älskar hennes analyserande!
anja: verkar vettig men lite.. mesig och tråkig för programmet? tycker ´dock synd om henne som blir utsatt av killarna i huset.
niklas: sneeky liten jävel..
jeppe: :yuck: :rage: :banghead:
Jesper fröjd: :wtf: verkar helt kokobäng och creepy
Tobias: verkar hur go som helst

resterande har jag inte så mycket att säga till om, hoppas på mycket drama :sneaky: gillar inte riktigt att AK kom in däremot, jobbig människa "jag bryr mig inte aaaaalls MEN.."

K.L
Själv hade jag inte tänkt återuppta tittandet efter uppehållet men tittade nu och blev uppriktigt häpen när jag fick syn på Joppe någonstans mitt i programmet då jag totalt glömt bort honom att "Och, vem är du?!" liksom och så blev jag full i skratt. Joppe kunde nog vinna genom att vara osynlig om det gällde "längst kvar får stanna".
Jag tycker synd om Anja men tvivlar inte på att killarna upplever henne som ett hot och tror att Jeppe tröstade henne i hopp och i tron på att då kanske han kunde få komma till. Att de förstår sig inte på henne för att hon kör sitt eget race på värdighet som det hittills sett ut.
Jesper Fröjdh är bara värsta tönten, att till en början så tyckte jag nog att han var en frisk fläkt och någon som vågade vara annorlunda och komisk men nu är han ju bara löjlig då ögonen går som pingpongkulor om någon ifrågasätter honom som "Hör ni vad hon säger? Mina försvarare, var är ni?". Han skall liksom vara äldst men kan inte föra sin talan alls om han inte får rimma eller tjata om sitt jäkla skedande. Rätt åt honom att Mia hade så god smak att INTE falla för honom.
Åker Aina ut så förvinner onekligen en stor del av underhållningen.
Emelie vet jag inte riktigt vad att tycka om men finner väl hennes fixering vid sin egna byst som lite märklig. Det är hur som helst skönt för öronen att Samir inte är med längre.

Vem tror ni Niklas väljer som nästa offer om han inte blir upptäckt?

Antingen så väljer hans Jesper F, för att få alla att tro att mördaren vill ha ut "trion" (dvs att Niklas är näst på tur = kan inte vara mördaren) eller så väljer han en tjej, tror jag! Kanske skulle han kunna välja Thobias också, han verkar inte jättepopulär bland killarna, men då blir det ju lättare att peka ut nån av killarna som mördare (ingen tjej vill väl ha ut Thobias?).

KL

För övrigt tycker jag det är SKITTRÅKIGT att AK är tillbaka. Kan dom inte ta in nya deltagare? Samma sak med Emelie, båda två framstår som fruktansvärt osympatiska och långsinta. "Jag ska ha ut den som hade ut mig". Håller för övrigt med om att Emelie har en märklig fixering vid sina bröst...

Vill nog att Aina ska vinna. Hon har i alla fall lite självinsikt och humor!

Ja Jesper F pga trion men samtidigt är han inte lika stort hot som Jeppe var pga hur tighta han och Paulina blivit. Han kanske kickar ut AK istället för att slippa dramat mellan henne och Aina?

*kl

Men. Varför tar dom bara in gamla deltagare?

Jag gillar iaf att Samir kom in igen. Få se vem som får stanna då.

kl

gillar att samir kom in igen! han och Aina är roligast att lyssna på, samir är lite dumsnäll :D

niklas går som han har bajsat på sig.... stör mig lite för mycket på det....

*kl*

Jag gillade Niclas mest av killarna från början men nu tycker jag bara att han beter sig äckligt och fult. Nu är Samir min favorit, han är skön, rätt blåst men snäll och rolig iallafall :D.

Av tjejerna tycker jag bäst om Paow och Ania.

kl

Jag tycker också att det är skönt att Samir kommit in igen. Även om han betett sig dumt gjorde han det mer för att han var korkad och är inte så elak som de andra killarna.

Ja Joppe känns som att han kan åka ut. och sen börjar han gråta där på kvällen för att Jeppe åt ut. Hur länge kände de varandra, i två dar typ?

Han har väl en secret crush på Jeppe :D

Jag tänkte samma sak :D

För övrigt är Paradise Hotel verkligen mitt guilty pleasure... Skrattade åt mina kollegor när dom pratade om programmet förut men sen började jag kolla själv och ja... Jag är fast :nailbiting:

Jag gillar Aina! Niklas kan jag inte riktigt bestämma mig om, ibland tycker jag han verkar rätt kul men i nästa sekund gör han något jättekonstigt. Samir är ju jobbig men ändå rolig, han har ju ingen koll på någonting känns det som haha.

Jeppe och Jesper klarar jag inte av. Thobbe verkar trevlig.

KL

Alltså... Blir AK sur på Aina, för att Aina hade berättat för Anja att AK hade sagt att Anja hade sagt (!!) att Aina hade känslor för Niklas?
För AK hade ju hittat på att Anja hade sagt så? :banghead:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår