Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Fast den versionen verkar helt klart väldigt trolig med tanke på vad som visades.

Tobias är säkert också snäll, Jeppe som tyckte att han "bara fjäskar för tjejerna hela tiden". Nä, han kanske är snäll på riktigt och inte ett kräk.

Ja, alltså det verkar som att det är främmande för Jeppe att man kan vilja prata med tjejerna för att man vill typ? Surprise - han ser inte tjejer som något som enbart är till för att ligga med?

Jo men att döma en person av ett klipp på 30sek och sedan ett blogginlägg.

Själv gillar jag Thobias! Han verkar vara en härlig personlighet, mänsklig liksom. Både lite backstabb, lite skitsnack men lojal till dem han gillar.

Vinkling? Det var väl hennes upplevelse. Och jag tvivlar inte på den.

Däremot så läste jag paows blogg under natten och jag tycker ändå att hon verkar vara en bra person. Inte speciellt smart är hon ju och kläcker ur sig en massa ogenomtänkt och en hel del för att provocera vilket hon själv säjer.
Att skriva att jag inte gillar henne var att överdriva men att jag inte gillar hennes handling i bråket.

Faktum är ändå att det inte finns någon där inne som jag gillar väldigt mycket, som jag tycker är värd att vinna en massa pengar. Möjligen Tobias, han verkar klok.

Jag engagerar mig på tok för mycket i ett tramsigt program känner jag :meh: men jag funderar på om inte Tobias kan ha känt sig hotad av Jeppe? Att det var därför Samir fick åka och inte Jeppe eller Jesper vilka egentligen hade varit de klokaste valen.
Jeppe satt ju och sa att han skulle slå Tobias på käften om han skickade ut honom och som han J har visat humör tidigare så vette tusan om man inte skulle vara lite rädd för honom.
Men det är ju bara min teori.

Såg det där pratprogramet på play också och Samir var ju helskön :D Ja, synd att han fick åka.

Jag engagerar mig på tok för mycket i ett tramsigt program känner jag :meh: men jag funderar på om inte Tobias kan ha känt sig hotad av Jeppe? Att det var därför Samir fick åka och inte Jeppe eller Jesper vilka egentligen hade varit de klokaste valen.
Jeppe satt ju och sa att han skulle slå Tobias på käften om han skickade ut honom och som han J har visat humör tidigare så vette tusan om man inte skulle vara lite rädd för honom.
Men det är ju bara min teori.

Såg det där pratprogramet på play också och Samir var ju helskön :D Ja, synd att han fick åka.

Tror också att han inte vågade ha ut Jeppe för då skulle niklas, fröjdh och paow vilja spela ut honom nästa gång en kille ska ut! Lättare för honom att spela med Anja antagligen!

Håller med er andra att Jeppe skulle ju ha åkt ut istället för Samir. Även om han inte är den bästa killen så är han ju helt klart bättre än Jeppe!! :yuck:

KL(?)
Och jag tycker att Jeppe borde ha diskats och blivit utslängd per automatik som tycker det är okay att hota folk med käftsmällar. Det vore rätt åt honom om han fick komma till final, tro att han vann men sedan få beskedet "Då vi inte accepterar hot om våld så får du inga prispengar, pucko!".

Fast givetvis väger jag in tidigare beteenden från alla rövar i grabbgänget!

Jag håller med! Tycker iof att han skulle ha diskats redan när han ljög i pandoras ask typ v 2. :p

Jaha, och? Jag höll med skorpsmulan precis, och inte dig, så varför får jag då inte ifrågasätta det du skriver?

Jaa men vad tusan har hänt med Niklas helt personlighetsförändrad?

Värsta myskillen som man själv skulle falla för när han var med A-K och sen haha..Ja men han är ju rätt öppen med det i alla fall "jag har sagt att om tjejerna vill ha min service så kan de bara knacka mig på axeln" eller hur han nu uttryckte det.

Alltså, jag tycker att Niclas har blivit så sjukt OBEHAGLIG!!! :yuck: (Sen att han ser ut som Per Morberg gör inte saken bättre.) Fast det är ju jäkligt ytligt sagt av mig...

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår