Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

K.L Jag hoppas nästan att Samir åker för att han är så extremt egotrippad och verkar på riktigt tro att allt kretsar kring honom och alla måste förstå honom och han,han,han. Inte verkade han försvara Anja heller när de andra gav sig på henne.
Men å andra sidan så är jag inte heller jag impade av den nya sidan man fått se av Niklas. Eller om det är en ny sida, han kanske blivit personlighetsförändrad....?
Jesper Fröjdh sjönk för mig helt i sin konflikt med Anja att dels dramatiken och sen att han så uppenbart inte kunde föra sin talan själv.
Jeppe verkar dock lite som "Robinsson- Robban" att hans intelligenta nivå verkar ligga lite mer på gissningsvist en stenåldersmänniskas att det är nog mer primitiva instinkter än smarthet som styr där. Jag är mest förundrad över vad Paow ser hos honom....?
Samtidigt så är det ju dessa personer som verkar skapa drama men hmm...Ja, jag vill nog att Samir åker ut för han skapar ju inte ens något drama egentligen utan är bara helt självfixerad och hade behövt mogna lite innan han fick en plats på PH.
Eller så kan Niklas få åka hem och undra över att han inte fick några beundrarbrev och att ingen A.K väntade med öppna armar(hoppas jag.).

För att han bara hatar kvinnor och därför bara beter sig illa mot kvinnor, så de ser det inte därför? Jag kan inte fatta att ingen reagerar på hans beteende mot Anja, och fortsätter propsa på att han är så jäkla snäll.

Btw, Niklas uppvisade samma "tjejer ska alltid vara tillgängliga" när han bashade Anja för att hon inte ville krama honom när hon var upprörd, och säger rätt ut att han ska ha rätt att krama henne när han vill om han ska trösta henne när hon är ledsen. Röv.

Ja, jag blev jävligt besviken där faktiskt. Trodde inte han var sån. Så nu ligger mitt hopp hos Tobias, för han verkar inte vara lika stor rövhatt som övriga boys.

Men alltså, han gör varken till eller från. Jeppe är bara störande, Jesper F hade varit näst bästa valet tycker jag.

Håller med!

Knapp

Tänk så kommer A-K tillbaka nästa gång, hade varit kul:)

Och blä för att behöva vänta på fortsättningen ända till nästa år.:mad::p

Jeppe är lite som den där onda albinon i Da Vinci-koden...

HAHAHAH!!!! :laugh:

tumblr_lnjsxjDgGt1qjezbwo1_500.gif

Ny här!
Har aldrig kollat på PH tidigare, men såg första avsnittet & kan inte släppa det!!

Knapplån btw!

Jag älskar jeppe fröidh!!!
Avskyr egotrippade samir, tjatar ut allt om spelet hit o dit.
Han verka inte ha något lugn i kroppen!
Jeppe paow är liiite dryga o tråkiga. Jeppe kan lika gärna åka hem.
Paow gillar jag för övrigt utöver PH. Verka va lugn o inte bry sig så mkt.
Tyckte synd om miss D.
Börja störa mig på aina som är så förbannat falsk. Men det är kanske alla..
Anja verkar tjata om alla hennes problem om och om igen. Jobbigt..
Jag tycker thobbe och mia är coola, så jävla lugna.
Mia kan va lite kaxig dock. Men helt ok.

Tillägg: gillar inte niklas!
Gillade inte cassanova- dryg och osäker?
Gillar inte Jesus ännu, han syns inte mycket tycker jag ännu.

*kl

Nu kan jag inte hålla mig borta längre :p

Fy vad jag skäms för att jag tyckte att Fröhjd verkade vara en bra person. Tyckte han hade lite konstiga tendenser men fy vad han är läskig :yuck: Hör han inte vad han själv säjer? Kräk.

Och alla dom där tre, Jesper, Jeppe och Nicklas, AS. Tvi. AS.
:wtf:

Blev jättebesviken på att Tobias skickade ut Samir, han tyckte jag ändå var rätt okej. Korkad men inte elak.

Jag undrar faktiskt om inte Jesper F är lite.... efter. Nånting är det som inte stämmer där.

Jag gillar nog ingen. Paow säger rätt roliga saker ibland men annars märks hon aldrig av. Tobias är säkert också snäll, Jeppe som tyckte att han "bara fjäskar för tjejerna hela tiden". Nä, han kanske är snäll på riktigt och inte ett kräk.
Mia är lite cool.
Anja är stark men ganska tramsig.
Ajna gillar jag inte och inte hon den nygamla heller.

Läste just detta på Anjas blogg:

"Men det framgår inte att bråket pågår i 45 minuter och att jag inte fick säga en enda sak under hela bråket. Det fanns en massa mer att avslöja kring det här, men jag pallar inte gå in på allt. Men kan kort sätt säga att inte en enda kille försökte lägga sig i och försvara mig.
Alla tjejer med undantag av en försökte lägga sig i och försvara mig, men de fick inte heller prata.

Undantaget var paow som utan att ens veta vad det hela gick ut på kom och skrek att jag ska sluta bete mig som magda (vad hon nu menar med det, det var tydligt att det inte var i positiv bemärkelse i alla fall) och senare under bråkets gång kom hon fram igen och sa att det jag gjort var jävligt dåligt av mig. Perfekt att någon som ska vara min vän kommer och spär på när jag ensam redan blir påhoppad av en 35-årig man, en 30-årig man och en 23-årig man. "

Så nu gillar ja inte paow heller :meh:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?