Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Definitivt. Alltså, ligga och sånt får han väl göra med vem han vill.
Meeen, som han beter sig?! Jag blir ju fan mörkrädd.

Nä. Heja Aina och Thobias!

+1 på den.
Fast samtidigt är Tobias gaska tråkig. Eller han får inte så mkt tv tid i alla fall. Så jag glömmer bort honom jämt.

KL

Haha jag är äntligen nöjd, nu är ju det här underhållning!! :D
Blir bara roligare och roligare..

Knapp

Nej fy fan för Niklas rent ut sagt! Jag är helt ärligt chockad, snacka om att de måste klippt honom till fördel innan. Tvi! Och Jepparna!:yuck:

Definitivt. Alltså, ligga och sånt får han väl göra med vem han vill.
Meeen, som han beter sig?! Jag blir ju fan mörkrädd.

Nä. Heja Aina och Thobias!

Men verkligen. Hu.

Aina gillar jag mer nu, hon är den med mycket tid som ändå verkar rätt normal. Fast det var lite halvfult att hon var så hård mot Samir när hon själv låg med Niklas som en av hennes kompisar (?) gillar osv. Fast det kanske anses värre när "partnern" är i huset eller nåt.

Thobias får ju inte så mycket TV-tid så det är lite svårt att avgöra hur han är men han verkar ju inte helt galen än så länge. Fast lite tråkig men det är nog för att man inte ser så mycket av honom.

kl

Men jag förstår inte. Jesper F blev alltså "hur sårad som helst" och "jätteledsen" för att Anja frågade (!) om han hade varit sur? Jag förstår verkligen inte. Fan vad vidriga det där grabbgänget är alltså. Det är också så tydligt hur Jesper F är otroligt osäker när han aldrig kan prata själv om något han känner utan ständigt måste ha sina två livvakter vid sidan som talar åt honom. Blöh. Frustrerande.

Jag tolkade det som att Jesper F blev ledsen för att Anja ens trodde att han blev sur när han gick iväg. Att hon borde fattat att han inte skulle bli sur över en sådan liten sak.

Jag är ett avsnitt efter er alla men alltså... herregud

STORT j*vla cred till Anja alltså, att hon stod ut!?

Jag tolkade det som att Jesper F blev ledsen för att Anja ens trodde att han blev sur när han gick iväg. Att hon borde fattat att han inte skulle bli sur över en sådan liten sak.

Så fattade jag det också.
Och Jesper F ska alltså vara en 35-årig man. Vilket jävla stolpskott.

JJN-trion börjar verkligen balla ur på riktigt. Vad händer liksom? :cautious:

JJN-trion börjar verkligen balla ur på riktigt. Vad händer liksom? :cautious:

Alkohol? :D

Även om jag tyckte att Anja skötte sig fantastiskt under hela cirkusen så kan jag ändå förstå att man blir irriterad på henne (om än inte i sådan skala som grabbarna grus uppvisade). Tycker personer som gör som hon kan vara superirriterande, när de läser in något i något (i fallet med Jesper och Anja: att Anja trodde att Jesper blev sur för att hon bad honom att flytta på sig) och sedan proppsar på att man måste tala ut och lösa problemet, trots att man påpekar att de missförstod det hela, och vägrar ge sig. Har hänt mig flera gånger, jag ser väl sur ut utan att tänka på det helt enkelt :p

Känns som att den här veckans parceremoni kommer att bli rolig ^^

Och Jesper F ska alltså vara en 35-årig man. Vilket jävla stolpskott.

Han betedde sig verkligen som en jävla unge! Han påstod ju typ att han aldrig blivit så sårad som då... Herrejösses alltså.

Ska bli spännande att se grabbarna grus spela ut varandra sen... Synd att alla verkar vara vänner idag, så det blev säkert inget jättedrama.

Vem tror ni åker ut ikväll? Blir det Samir?

Han betedde sig verkligen som en jävla unge! Han påstod ju typ att han aldrig blivit så sårad som då... Herrejösses alltså.

Ska bli spännande att se grabbarna grus spela ut varandra sen... Synd att alla verkar vara vänner idag, så det blev säkert inget jättedrama.

Vem tror ni åker ut ikväll? Blir det Samir?

Haha älskar att "är du sur?" (ungefär så) är en av de elakaste saker han hört, att ingen sårat honom så mycket i hela hans liv... Jadu, isåfall är jag glad för hans skull att han har haft ett så bra liv att aldrig blivit sårad för något värre än "är du sur?" :D

Ska bli kul att se vilken kille som blir immun tillsammans med den nya. Det har nog ett stort avgörande i vem som åker. Skulle vara lite kul om Samir åkte faktiskt! :p

Men verkligen! Han måste vara en av dom lyckligaste personerna på jorden, om det nu var så jälva hemskt att höra "är du sur?". :p

Själv vet jag inte vem jag vill ska åka, men det vore för jävla härligt att splittra Grabbarna Grus. Hela deras jargong är bara så.. :wtf: Fattar inte hur jag kunde tycka synd om Jesper F när Mia sa att hon hellre ville ligga med Niklas, haha. Att Samir skulle åka vore lite roligt också, men när man sett hur dom andra killarna beter sig vet jag inte riktigt vad man vill? Tobias är den enda med lite vett i skallen, tur att tjejerna gillar honom så att han får vara kvar! Han måste ju bli den som blir immun ikväll?

Vad tycker ni om den nya killen förresten? Jag tycker han verkar vara en ny Grus Grabb.

Ja, alltså helst skulle jag se Jeppe åka hem.. Men tror det är svårt med Paow? O_o Eller allt beror ju på vilken av killarna som får flest julklappar men tror också det blir Tobias.

Var det Niklas & Mia som de visade i slutet igår?

Jag förstod det som att den nya killen + den kille som får flest julklappar blev immuna? Kanske missförstod.

Japp, det var Niklas och Mia. Och sen la båda ut en bild på Mia på instragram där hon står naken med en stor mage och så skriver de att de ska ha barn. Högst troligt väldigt mycket fejk dock.

Haha såg också bilden. Stor chans att den växt så mycket sedan bilderna förra veckan. Väldigt trovärdigt! :p

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar