Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

.... aotch vilken smäll att ingen tar en fast de eerbjuds 50.000!

Och Jesper som erbjuder ligg som belöning :yuck:

kl.

Alltså Niklas och Mia, hahahaha! :eek:
Niklas är nog den enda där inne som jag faktiskt gillar! Aina börjar också bli lite av en favorit. Tycker nästa på tur att åka hem är Dorota och Jeppe, om jag får välja! Stör mig så himla mycket på Jeppes attityd :cautious:

KL

Vad tycker ni om att det är Madde (hette hon så?) och Emelie som kommer in på lucia veckan? Om någon såg Studio Paradise efteråt vill säga.. Men eftersom de visade det där så känner jag inte att jag spoilar.. :p

Tycker själv att det är synd, hade varit roligare med nya. Men hon vad hon nu hette (Magda kanske det var? Blonda tjejen?) kommer nog ställa till ett drama så lack som hon var när hon valdes bort för en Stockholmstjej. :D

Har aldrig tittat på studio Paradise! Men jag tycker nog inte riktigt om att det kommer in gamla utröstade deltagare. De har ju trots allt blivit utröstade av en anledning. Ge någon annan en chans då istället. Kan jag nog känna. Men visst, det kan nog röra om liiite i grytan ändå :)

Jesper F :yuck: Han blir ju inte bättre av våldtäktsmuschen!

Tycker att de ska göra så att ingen får stå med samma i vecka efter vecka, tråååååkigt!

Saddi - kollade inte men gillade Magda skarpt så det blir nog bra. Lite immunitet på det här så.... :D

KL
Alltså, ursäkta om jag låter lite lätt efter nu, men. Går hela grejen ut på att ett par ska stå ensamma kvar? I så fall känns det som att PH kommer att hålla på i evigheter. De fyller ju på med nytt folk hela tiden!

(Fan, jag blir helt stressad ju :p.)

//Nordthor (som nog lever sig in i detta lite väl mycket...)

Har aldrig tittat på studio Paradise! Men jag tycker nog inte riktigt om att det kommer in gamla utröstade deltagare. De har ju trots allt blivit utröstade av en anledning. Ge någon annan en chans då istället. Kan jag nog känna. Men visst, det kan nog röra om liiite i grytan ändå :)

Fast "småstadstjejerna" var ju bara inne en dag innan de plockades ut så det finns ju en chans att de är roliga att ha i huset. :)

KL
Hade Dorota valt pengarna och Sebastian hade hon ju varit rökt efter eftersom hon ratade Sebbe trots att hon sagt att de skulle spela.

Tycker dock att Doris ger han lite dubbla signaler, varför ens besvara den första kyssen? Och varför ligga och torrsexa med honom om hon nu inte är intresserad.

Fast man kan ju vara sugen ibland och ibland inte. När man inte är sugen, oavsett om man för fem minuter sedan ville äta upp ansiktet på den andre, så måsten man ju får vara ifred utan att behöva gå undan.:cautious:

Jo absolut :-) störde mig också på att han var så på. Men jag tror ju verkligen inte att hon är genuint intresserad så varför ens ge han "hopp".

Knapp

Alltså vilken tråkig parceremoni sist. Jag hade hoppats på att någon skulle välja den nya istället. Alla står så tryggt känns det som, och det är tråkigt att kolla på paradise när alla är kära par bara. Nåja, inte alla kanske, men för många:p

Kul om det stämmer att Magda och Emilie kommer tillbaka!

*kl

Lilla Samir, han måste lugna ner sig :D så orolig för allt

Dorota, att hon inte skäms? Klänger och hon är ju så tråkig!

Aina eller Niclas ska vinna!

Okej.

1. Kul att det börjar hända lite grejer.
2. Fyfan vad äcklig Vider-Jeppe är, hur fan kan man gång på gång kalla någon 1060 gram?!! Snacka om att objektifiera!

Okej.

1. Kul att det börjar hända lite grejer.
2. Fyfan vad äcklig Vider-Jeppe är, hur fan kan man gång på gång kalla någon 1060 gram?!! Snacka om att objektifiera!

De visar samma klipp flera gånger! Har hänt förut. Tv3 i ett nötskal, ska alltid klippa för att framställa folk på olika sätt :p

Fast var det inte iaf två olika? Att det inte var alla ziljoner gånger de visade det vet jag. :D

Och btw: motbjudande Övergrepps-Jesper och hans konstanta "ger de mig sin kropp, oavsett om de vill det eller inte, skickar jag inte ut dem om jag får chansen" :yuck:

Fast alltså, jag förstår ändå att Mia blev frustrerad när han tjatade om att ta på hennes bröst och tvångskysste henne. Vafan liksom. Jag hade antagligen också kunnat säga en sån sak bara för att få honom att lämna mig (fysiskt) ifred.
Jag har slutat kolla men det här alltså :wtf: Jag blir fan äcklad alltså. Dels av honom och dels av alla som säger att de "tycker synd" om honom. Men buhu buhu, en tjej vill inte ligga med dig men det borde hon vilja trots att du är ett jävla slemhög och dessutom är hon skyldig dig det pga reasons.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar