Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig tittat på studio Paradise! Men jag tycker nog inte riktigt om att det kommer in gamla utröstade deltagare. De har ju trots allt blivit utröstade av en anledning. Ge någon annan en chans då istället. Kan jag nog känna. Men visst, det kan nog röra om liiite i grytan ändå
Okej.
1. Kul att det börjar hända lite grejer.
2. Fyfan vad äcklig Vider-Jeppe är, hur fan kan man gång på gång kalla någon 1060 gram?!! Snacka om att objektifiera!
Jag har slutat kolla men det här alltså Jag blir fan äcklad alltså. Dels av honom och dels av alla som säger att de "tycker synd" om honom. Men buhu buhu, en tjej vill inte ligga med dig men det borde hon vilja trots att du är ett jävla slemhög och dessutom är hon skyldig dig det pga reasons.Fast alltså, jag förstår ändå att Mia blev frustrerad när han tjatade om att ta på hennes bröst och tvångskysste henne. Vafan liksom. Jag hade antagligen också kunnat säga en sån sak bara för att få honom att lämna mig (fysiskt) ifred.