Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

kl

Jag gillar också Jesper F. Tyckte så synd om honom när Mia sa till honom att hon skulle vilja ha sex med Niklas om hon skulle ha sex med någon där. Lite onödigt när hon vet att han gillar henne.
Men samtidigt borde han ha fattat vid detta laget att Mia inte har några känslor för honom.

Jag hoppas att Jesper och Aina kommer att vinna tillsammans!

Ja jag tyckte också synd om honom!

Kl

Vem tror ni åker ut imorgon? Hur tror ni dom ställer sig? :)
Verkade som Jesper stod vid Dorota, eller såg jag helt fel? Sebastian borde också ställa sig hos henne.. Hoppas hon väljer Jesper i så fall! Men undra vad det gröna kuvertet innehåll, om det står att Seastian är immun.

Fast alltså, jag förstår ändå att Mia blev frustrerad när han tjatade om att ta på hennes bröst och tvångskysste henne. Vafan liksom. Jag hade antagligen också kunnat säga en sån sak bara för att få honom att lämna mig (fysiskt) ifred.

Ja, håller med. Det är ju inte som att hon varit otydlig med att hon inte vill ligga med honom?

Och sedan deras resonemang efteråt var ju rent obehagligt, jaha ska hon betala med sin kropp för att han varit shysst mot henne? Han är, oombett, snäll mot henne, hon är tvungen att ligga? BS. Om han hade lyssnat på henne när hon satte sina gränser hade det inte varit ett problem?

KL

Är det bara jag som tycker att Jeppe verkar vara ett dåligt knull? Tycker man bara ser hans spasmande höfter varje gång de visar klipp? Har han bara en grej eller? :p

Är det bara jag som tycker att Jeppe verkar vara ett dåligt knull? Tycker man bara ser hans spasmande höfter varje gång de visar klipp? Har han bara en grej eller? :p

Inte bara du, nej :wtf: Å andra sidan kanske det är de sekvenserna som är "roligast" att visa i TV, och de som syns mest under lakanen ;)

Tyckte det var bra gjort av henne! Han verkar ju inte fatta att hon inte vill göra något med honom, utan fortsätter tjata hela tiden. :banghead:

Nej, efter detta avsnittet ser jag gärna att Jesper åker ut...

kl.
Helena_hamrerk: haha, tyckte också det. Kändes som om de var 14 liksom. Båda två :p men underhållande var det allt

Ja, håller med. Det är ju inte som att hon varit otydlig med att hon inte vill ligga med honom?

Och sedan deras resonemang efteråt var ju rent obehagligt, jaha ska hon betala med sin kropp för att han varit shysst mot henne? Han är, oombett, snäll mot henne, hon är tvungen att ligga? BS. Om han hade lyssnat på henne när hon satte sina gränser hade det inte varit ett problem?

[...]

Halvt KL

Jag tyckte också lite synd om Jesper, alltid tråkigt att vara lite olyckligt kär liksom. Men det ursäktar verkligen inte Jesper och Jeppes diskussion (för jag tyckte nog inte att Niklas deltog på samma sätt) efteråt, den var verkligen vidrig. Hon har ju all rätt att inte vilja ligga med honom, eller ha några känslor för honom, även om det såklart känns trist liksom.

Däremot så fattade jag inte vad Jeppe och Mia(?) höll på med efteråt?

Fattade verkligen inte heller vad Anjas utbrott handlade om? Tyckte lite synd om Samir...

KL

Vem tror eller vill ni åker ikväll? Själv tycker jag det känns som om vem som helst förutom Jeppe riskerar att åka.

Vad handlade ens det där om från första början? :p

Jag tror det handlade om att under Pandoras ask sa Samir att han umgicks mycket med Anja i början för att visa att hon kan lita på honom, och då tolkade Anja det som att Samir bara spelat ett spel och allt han sagt till henne inte var äkta känslor. Sen blev det väl värre när hon ville prata om det och han mest ville dricka/festa.

Nått sånt tror jag det va iaf :p Håller med om att det kändes överdrivet! Hon blev typ jättesur för att han inte följde efter henne när hon sprang iväg osv (återigen, om jag nu fattade det rätt ;) ) men varför ens ta upp ett sk bråk på fest när alla är fulla.

kl

fana vad jobbigt Jesper F var, sluta tjata om "närhet" med en som gjort det supertydligt att hon inte vill. Hur svårt kan det vara? Samir tyckte jag var sjukt dryg som aldrig kunde vara tyst och lyssna medan anja var överdramatisk.

Det känns som att i det gröna kuvertet så kommer det stå att den nya killen får välja tjej sist. tror inte han är immun.

Jesper och hans ständiga försök att kyssa en tjej som inte vill. :banghead:

Nä, må han åka hem idag.

Haha herregud.. :p

KL

Hmm.. Om det inte kommer något nytt under cermonin som gör att den nya snubben får makt..

Då tror jag att han åker, eller Niklas. Båda verkar ställa sig bredvid Dorota eller Aina. Dorota vill stå med Jesper så om någon av de andra ställer sig där åker den killen. Men ställer de två sig hos Aina är det nog 50/50? Eller? Dock kommer det säkert någon sving i det gröna kuvertet som ställer till det. :D

Fast... Det hinner väl ändras 20ggr till innan cermonin så ska inte spekulera för mycket. :p

Alltså är Miss D på riktigt? Känns som hela hon är ett väldigt dåligt skådespel.

Jesper och hans ständiga försök att kyssa en tjej som inte vill. :banghead:

Nä, må han åka hem idag.

Men ja! Och inte bara ett försök heller.

Jag hoppas på en liten twist så att Samir åker ut! Han och Anja känns som en egen tråkig liten ö.

Kl. Hade ju lätt bytit ut killen mot 50 000 om jag inte kände nån samhörighet. Spännande!!

Är det bara jag som vill kalla Dorotea för Doris istället för miss D? :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II