Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Fast hon gav ju (töntiga men ändå) instruktioner för hur man ska gå på en runway? Hur man ser ut när man hånglar i en säng är väl någonting helt annat? Jag menar, jag kan ju visa macarena-dansen och säga att man inte ska göra den samtidigt som man strippar av sig kläderna och sedan ändå strippa av mig kläderna på kvällen med mitt ligg?

Och jag kan ärligt talat inte ens säga hur jag ser ut när jag knullar eller hånglar i sängen. Man ser väl ut som man gör liksom.

Förvisso, men jag tyckte att hon lät så fördömande när hon sa så till AK och jag tycker att hon ser så otroligt tillgjord ut när hon ska vara "porrig".

Men varför ska han välja bort en tjej han gillar och som han vill vara med, för att Niclas ska bli nöjd?
Jag tror att Jeppe gillar Paow som fan och vill ha henne där. Och förmodligen är han inte så stöddig innerst inne som han verkar..

Nej, inte om han verkligen gillar henne, men tycker att han har gett sken av att vara lite flexibel med vem han spelar med och då kan det ju vara smart att hålla sina kompisar om ryggen också. Men jag säger inte att Niclas SKA vara sur på någon, jag säger bara att om det var jag så hade jag nog varit mer sur på Jeppe än på Dorota.

Förvisso, men jag tyckte att hon lät så fördömande när hon sa så till AK
Yes, det kändes som att hon mest var lite avundsjuk och ville klaga på henne.

och jag tycker att hon ser så otroligt tillgjord ut när hon ska vara "porrig".
och detta känns för mig väldigt mycket som ovanstående också. Du har ju ingen aning om hur hon ser ut när hon blir kåt, hon kanske ser ut precis sådär? (och som om alla alltid bara är sig själv och helt naturliga och inte anstränger sig för att vara sexiga när de ska sex it up med någon?)

Mjo, men har är ju kompis med Paow också. Svårt att få alla nöjda liksom.
Men tja, vi tycker olika.
Själv hade jag varit pissed of på Dorota om jag var Niclas. Särskilt efter att han sa till henne att han inte vill spela med henne.

Själv hade jag varit pissed of på Dorota om jag var Niclas. Särskilt efter att han sa till henne att han inte vill spela med henne.
Jag med, som fan. Men det är ju ett spel tyvärr och hon verkar inte vara lika känslomässig som andra (läs: Aina :D).

Men du, reagerade inte du på "trekanten"? Alltså hon Dorota såg ju helt packad/hög/borta ut? Eller var det kanske bara på min lilla skärm det såg så ut?

Jag tyckte inte Dorota såg ut att vara sugen på en trekant under själva trekanten (fyrkanten?). Men å andra sidan kanske det är så hon ser ut när hon är kåt?;)

Jo, det kan hon ju absolut göra såklart ;) Jag reagerade bara på att hon såg så borta ut, annorlunda mot hur hon sett ut annars. Men hon kanske bara var tankad.

Jag brukade ligga med en snubbe förut vars 'sex eyes' var att han såg heeeelt drogad ut. Så fort han blev tänd såg han liksom helt stört borta ut (mycket lustigt faktiskt).

Tycker hon ser väldigt blank ut, alltså som att hon inte tänker på något alls, mest hela tiden. Skittrist att kolla på, inga direkta minspel liksom.

Haha, supersexigt med drogade (datorn vill ändra till droppade;)) ögon, eller?:p

Nej, hon har verkligen poker face som ingen annan.

Jaaa åh så sexigt. Eller inte :D :p

kl

Vad kommer hända under nästa vecka då? Kommer paulina tillbaka med nån sorts makt? Är nya killen snygg? Vem vill vi ska åka ut?

K.L
Jag undrar kring Dorota att hon har alltså representerat Sverige i miss Universum? Hur såg konkurrensen ut(Jag har försök googla men finner endast henne som miss Polen men jag har väl fel sökord...)? För jag tycker inte att hon ser ut som en modell, att skulle hon posera på sitt vis för en parfym eller ett plagg så skulle jag på min höjd slänga henne en blick i undran varför hon ser så konstig ut och bläddra vidare....
Men så kom jag på att FRÖKEN SVERIGE skall väl handla om mer än skönhet och man skall få fram den personligheten som är mest tilltalande, vänlig och på en gång charmig. Någon man spontant känner att man tycker om.
Men det gör man inte med henne, hon har ju ingen utstrålning alls- eller? Jag tänkte om någon sett henne i andra sammanhang så kanske hon ter sig helt annorlunda?
Samt så hade jag typ glömt bort alla fröken/miss- tävlingar och trodde faktiskt de ej existerade längre för jag hör/ser aldrig något om dem så jag kanske totalt missförstått att det skall vara en kombination av utseende OCH personlighet där man säger att personligheten väger tyngst men får förstå att man skall vara vacker också.

Kl

Såg reklam på TV för nästa vecka och herregud, Jesper passar verkligen inte i mustasch! Få som gör det iofs..

Men så som han såg ut i reklamen så är det bara tweedkavajen och käppen som saknas :D

Som jag uppfattar det när jag googlar lite så är det en tävling som heter "Miss Universe Sweden" där hon har deltagit. Hemsidan är inte allför imponerande så man får känslan av att det är en halvt oseriös tävling. Fast så har det väl varit lite de senaste åren, att de åker runt på olika nattklubbar och röstar fram tjejer till någon final. Är ju helt klart inte lika "prestigefyllt" som det var för 15 år sedan.

Vinnaren verkar dock få vara med i Miss Universum... I år blev det Alexandra Friberg som fick delta för Sverige. Söt tjej!

Kl.

PH logik: "Jag har inte tänkt alls, för jag har haft så jävla ont i huvudet av allt tänkande"

Hahahaha. O_o

Jag tror (eller kanske hoppas) att det kommer bli något battlande mellan Paulina och AK om vem som ska få komma tillbaka, också är det väl säkert något bra pris för den som vinner. Eller så får de andra deltagarna rösta på vem som ska få komma in, ELLER så kommer det två killar?! Eller en kille och en tjej? Eller, eller, ELLER... :eek:

..nej om man skulle jobba lite istället kanske. heh. :cautious:

Nä, jag tror AK åkte ut "normalt" medan Paow kommer tillbaka. Paows scenario liknar ju småstadstjejernas lite grann.

Och ja, jag tittar. Tyvärr :(

Jag hängde inte med på varför Paow åkte ut och trodde att det var jag som kollat dåligt men orkade knappast kolla igen så då googlade jag och förstod det som att AK fick ta med sig någon ut och att dessa sedan skall duellera. Men eftersom AK redan varit på avlutningsintervju och inte PAOW så lär det väl vara Paow som kommer tillbaka.

Aha! Tack då vet jag bättre även fast jag kanske ändå inte fattar att vi inte kunde skickat någon mer sprudlande personlighet men det kanske inte ska vara så i miss universe för det kanske var miss uni worse.....Nä, nu börjar jag bli så elak så riskerar bli utslängd.

Håller med om att hon inte framstår som supersympatisk och charmig, men det kanske blir bättre...

Var nog lite otydlig förresten, hon var alltså MED i Miss Universe Sweden, hon vann inte!

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II