Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Är det bara jag som tycker Aina är extremt tråkig? Ville att hon skulle åka men nu blev hon imun, för hon fejkade att hon hade dåligt självförtroende.. jag tror att Mia ligger risigt till men jag tror Jesper väljer mia framför hon nya, men kanske hon som har makten

Det enda roliga Aina gjort i programmet är psykbrytet i första (andra?) programmet över Stockholmstjejerna så jo, hon är tråkig...Tycker iofs inte det händer så mycket alls i programmet. :p

Igår såg det ut som om den nya tjejen får ställa sig bredvid vilken kille som helst. Då kan det ju ställa till en del om hon är immun och inte ställer sig bredvid Jesper. :bump:

Jag tror nya tjejen vill stå vid niklas, då blir det jobbigt för ak. Aina tycker jag var smart i modell-programmet och spelade lite!

Jag vet att du gillade det! :D ;) :love:

KL

Jag blir fan bitter om D ställer sig hos Niclas och är immun. BLÄ.

Haha, det är så jäkla gutt att man kan bli bitter över ett program. Jag bli bitter om inte slisk-jesper åker ut nästa gång en kille ska ut.

Ja det kan nog bli så! Även om jag gillar AK så skulle det vara lite kul.. Då blir det inte som de tänkt sig :D

Jag dööör. Jag vill inte se Jespers bånge, även om den är instängd i ett par kallingar.

hahaha, såg också det :D

*KL*

Jag skulle tycka att det var roligt om hon kickade ut Anja. Tror inte att Samir skulle bli så långvarig då.

Jag skulle tycka att det var roligt om hon kickade ut Anja. Tror inte att Samir skulle bli så långvarig då.

Jag hoppas också på att Anja åker ut! Tycker hon har varit rätt tråkig hittills.

Fast samtidigt känns det som att alla kommer lite väl mycket överens just nu. Vill ha lite mer intriger!

Men jag fattar att hon är ledsen. Det hade jag nog också varit... Sen säger hon korkade saker, men jag vill inte ha ut henne.

Araslei: HAha, vem såg INTE?! :p

Araslei: HAha, vem såg INTE?! :p

Jag såg inte heller :D

Och mjä, jag är inget fan av AK sen gårdagens och dagens program.

Fast Dorotea är ju lite dum om hon nu väljer Niklas nu eftersom han rakt ut sagt till henne att han inte vill vara med henne. Om hon skickar ut AK kommer hon ju verkligen inte stå säkert om Niklas tvingas välja mellan henne och nån annan i framtiden.

Hähä, sant kanske :D Den upptog typ halva rutan. Hahaha.

Jag hoppas faktiskt att AK och Niklas får köra vidare ikväll.

Nej hon spelar verkligen inte smart om hon ställer sig med honom. :p Ingen kille vill ha ut Ak så tror inte att någon kommer ställa upp för henne om hon skickar hem Ak, speciellt inte Niklas.

Men veeeem tusan ska hon annars skicka ut? Anja skulle vara mest otippat eftersom hon inte verkar gilla Samir men hon vill ju ha kvar Mia & Paow verkar det som.. Måste ju nästan bli AK. Eller?

Äntligen lite rörigt! :D :bump:

Oooooutch. Nu kommer nog inte Dorothea få det enkelt. Kul för Niklas och Dorotea att sova tillsammans.

Haha, va? Den missade jag helt! :p
Men den vill jag inte heller se.

KL

Aina vann just mig lite. När hon började smida planer för att kasta ut Dorota. Haha

Haha, fan vad de kaosar där inne nu då! Jäkla typiskt att vi måste vänta till måndag på fortsättning...

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar