Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

KL

Igår trodde jag att de klippt så Dorota skulle verka aptrist, men hon var ju likadan idag så jag håller med tidigare kommentarer om henne. :angel:

Verkar vara en gemensam överenskommelse bland killarna att låta rakapparaten ligga. I approve! :banana:

KL

Är det bara jag, eller är det mycket snack och lite hockey när det gäller den "läskiga" Jeppe? Han har ju trots allt hållt sig till Paulina när det gäller liggandet. Så som han snackar hade man ju kunnat tro att han skulle ha legat med de flesta by now (både tjejer och killar).

*kl*

Men suck. Vad är de för fel på A-K?
"Ahmen Nicklas är ju kär i mig så de går ju inte" Jo men tjena.. Självinsikt bruden.

Och nya bruden miss D.. Ja, vad säger man?

F.ö är jag inte förvånad att Samir gjorde bästa modelljobbet.

Jag tycker inte att han gjorde bästa modelljobbet. Jag tycker att Niclas bild var helt klart bäst.
Samir var alldeles för medveten, tycker jag.

Ja jag tycker inte att det finns något fel i det, att veta att man är snygg och använda det. Jag håller med honom i att miss D inte skulle behövt va i bilden. Men det är min åsikt :)

Ja gud ja, det var dreggelvarning på Niklas bild!:d

I övrigt så tyckte jag också att Samir var skitsnygg i början, men shit han är så sjukt osäker så han blir så jävla osexig pga. det tycker jag! Niklas har seglat upp på intresselistan istället, han verkar som en skön snubbe.

A-K har varit högt upp innan också, men shit vad hon verkade blåst i senaste programmet.:crazy: Hoppas det bara var klippningen som ställde till det.

Lite ot bara, men din avatar lurar mig alltid. Jag ser den alltid som en missbildad hyena (ser snön som konstiga tänder.) Men sen tittar jag närmre och ser att det är en skitsöt hund ju!:p

Hahhahahahah, o herregud i himlen :rofl:
Jag har inte sett bilden så men nu blev den ju helt hysteriskt rolig! xD

Ja jag tycker inte att det finns något fel i det, att veta att man är snygg och använda det. Jag håller med honom i att miss D inte skulle behövt va i bilden. Men det är min åsikt :)

Nä, det var inte det jag menade heller.
Klart man ska få tycka att man är snygg och dessutom använda det.

Men det kändes som att han bara posade järnet(och inte på ett bra sätt, enligt mig) och jag tycker inte alls att bilden var bra. Men det är ju tur att man får ha olika åsikter :)

Jag tror att den nya tjejen kanske åker...tänkte jag först. Men hon är väl immun? Isf ligger nog Mia risigt till.

Jag tror nya tjejen är immun och måste stå med jesper? eller fattade jag det fel kanske? Jag hoppas mia åker, dryg tjej!

Förlåt trådkapet nu men alltså vafasen. :rofl:
De är faktiskt världens sötaste snönäsa ni pratar om!

F.ö tillbaka till ämnet.
Jag hoppas och tror att Mia åker.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?