Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Men precis som jag skrev så genom att ligga med Jeppe accepterar de hans nedvärderande av kvinnor, i den här situationen får jag väl lägga till
Det här kan jag verkligen inte förstå och tycker jag att det är en genomsorglig inställning.

Däremot bekräftar det ju precis det jag skrivit; att kvinnor anses göra ett ställningstagande när de har sex med någon. Sexet är nån form av belöning och man ska fan inte belöna dåligt beteende.

Nej, jag begriper det inte.

Civilt behöver man inte träffa personen igen. Någonsin. Medan man lever tillsammans i PH

Niphredil: Det handlar inte alls om någon belöning. Det handlar om självrespekt och ja, ställningstagande. Jeppe verkar ju tycka att tjejer är värda flugskit och varför skulle man vilja vara med någon som anser att man inte är värd något. Samma sak som att en svart man ligger med vit kvinna som anser att svarta är värda mindre. För mig har det inget med könet att göra.

Och jag tycker att man ligger med den man vill och är kåt på. Ytterst oortodoxt!

KL

Är det bara jag eller är det lite trögt i huset? Alltså lite ospännande sådär.

AraSlei: JA, förvånansvärt bra bilder!

ÅH VAD DET HÄR ÄR PINSAMT!

kljkljkjljjlkjkjkjkljk

JA, folk får ligga med precis vem de vill! Men jag förstår inte varför man ligger med Jeppe.

kl
Asså Samir! Så nervös när han, Tobias och Anja var i poolen :D

Kl

Hmm jag vill ha lite mer intriger känner jag. Nya tjejen känns väldigt tråkig, håller bara på med sitt hår hela tiden?

Jag tror att de bara har klippt ihop det för att hon ska verka trist? De har ju inte med typ ett enda klipp där hon pratar?

Fast alltså, jag förstår det inte heller, men varför ska jag tvinga alla andra att ligga med folk av mina anledningar istället för sina egna? Du kan ju välja att bara ligga som ställningstagande, men lägg inte det kravet på andra (tjejer).

Säkerligen, men när hon väl pratar så säger hon "ehm.." och verkar allmänt seg. Ser oengagerad ut med, faan jag verkar ju mer intresserad och jag tittar bara på:p

kl

Jag tycker den nya tjejen är sjukt lik Lotta Lundgren alltså! Annas håller jag med er andra om att det är jäkligt trist. Synd för det är ett perfekt avbrott i studierna :D

Nu när du säger det så, ja! Det är hon verkligen! Undrar om det är därför jag tycker hon ser så gammal ut...

KL

Håller med om att det är lite halvsegt just nu. Inte ens festa verkar dom orka göra. :p

Jag tycker den nya tjejen liknar Gunilla Persson ;) Snygg i fotomodellvinklar kanske, men när hon pratar så åker ögonbryn och mun runt i precis som på Gunilla Persson...

Fast jag tvingar väl ingen att göra någonting? Det enda jag har sagt är att jag inte förstår varför man väljer att ligga med någon som Jeppe.

Så det är alltså okej att lägga kravet på killar? (eftersom du skriver tjejer inom parantes). Förstår ingenting faktiskt...

Jag skrev tjejer inom parentes eftersom det är det du mfl gör, lägger det kravet på tjejer men inte killar.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar