Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Jag håller med, det är lustigt att det alltid är hos tjejerna skulden ska ligga.

....btw vore PH såååå mycket roligare om alla var bi och det mixades hejvilt bland könen! :D

Svar ja! Tänkte samma sak häromdagen!

(I'm inside your head, biatch!)

Det står väl dem fritt att ligga med vem de vill? Precis som att killarna kan vara vän med en jävla snubbig idiot om de vill?

Fast det är skillnad på att ligga och vara kompis också. Men se det så här, hade han varit bi och legat med någon kille där, då hade jag inte förstått mig på den killen heller kan jag säga.

Givetvis. Men det är ju fortfarande jäkligt skumt att tjejerna blameas för att de ligger/hånglar med en rövhatt, för det är ett STÄLLNINGSTAGANDE de gör. Men det är inte lika illa att VARA en rövhatt eller att HÄNGA med en rövhatt?

Ja alltså, när man är polare med någon blir dens sunkiga värderingar med påtagliga än om man bara ligger eller hånglar! DET är skillnaden.

Fast det är skillnad på att ligga och vara kompis också.
Jepp, ligger man så behöver man bara vara kåt och det är bara en fysisk grej medan om man är vänner så är det för att man uppskattar hur människan är som person. Så yes - stor skillnad.

Angående bigrejen: du stör dig alltså på tobias som hånglade med honom då?

Givetvis. Men det är ju fortfarande jäkligt skumt att tjejerna blameas för att de ligger/hånglar med en rövhatt, för det är ett STÄLLNINGSTAGANDE de gör. Men det är inte lika illa att VARA en rövhatt eller att HÄNGA med en rövhatt?
How much I love you! :love:

Det står väl dem fritt att ligga med vem de vill? Precis som att killarna kan vara vän med en jävla snubbig idiot om de vill?

O_o Men har jag sagt att dom inte får det?

Jösses.

Inte heller har jag sagt att tjejerna är sämre än honom, här tolkas det hejvilt.

Däremot så tycker jag allt att det är nått fel på dom som vill ligga med honom, hångla med honom, ta på honom eller bara var i samma rum som honom oavsett kön.

Att Jeppe himself är den värsta personen i frågan har jag redan sagt för flera sidor sen fast då blev det nån diskussion om att den andra Jesper minsann är värre :banghead:

Men alltså, det är ju lustigt att när man stör sig på någon så är det just tjejerna i hans närhet det rackas på, och inte honom eller de snubbar som är nära honom? Hade det varit en enskild händelse är det ju en grej, men i vårt samhälle är det ju inte ett sammanträffande att det är just tjejerna som får skiten.

Det har jag aldrig sagt. Sluta anta och läsa in egna saker i det jag skriver tack.

Ah, så då kan vi vänta en diskussion om alla i huset då som råkar vara vän med honom? :) Det var bara en slump att det var tjejerna som låg med honom som diskuterades?

När den diskussionen var hade den andra Jesper precis försökt att tjata sig på en annan tjej, nu har han legat lågt och den andra svinat mer, men ändå är det tjejerna runt honom som är idioter och inte han?

:meh:
Uppenbarligen så får man inte tycka vad man vill här inne. Jag såg ett avsnitt där ytterligare en tjej hånglade med honom och skrev en kommentar om det.
Ursäkta mig att jag inte skrev om alla människor i hans närhet.

Än en gång. Sluta lägga ord och åsikter där dom inte finns. Tack.

Men jeeeeez, du får väl tycka vad du vill så får jag tycka vad jag vill? Vem försöker munkavla någon?

Jag uppskattar dock inte att få en massa åsikter tilldelade som jag aldrig uttryckt. Eller antaganden om att bara för att jag tycker en sak så tycker jag även si och så.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar