Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

KL

Tråkigt att Tobias körde det "fega kortet" och skickade hem Björn. Hade varit roligare om han ställde till det lite.. :sneaky: Nu blir det ju ingen skillnad och alla står där sååå trygga med sina partners. Va fan, Börjar redan bli uttråkad! :o Händer ju ingenting, samma sak varje fest? Paow + Jeppe ligger, Jesper smörar för vad-hon-nu-heter, Samir springer efter Anja och Niklas är transa.. Vi har sett det nu, ge oss (mig) något nytt. :D Det räcker inte med en kalasfull Tobias! Hoppas den nya tjejen kan röra om lite..

*kl*

Jag kanske lever pa hoppet här, men borde det inte komma in en batch av stockholmskillar snart? För alla snubbar nu är väl fran landet?

Nja, tror att någon är från Stockholm. Men oavsett borde det ju komma in ett helt gäng snubbar? Förhoppningsvis vettiga och snygga sådana. :D

KL
Är det bara jag som tycker att Paow inte ser ut att må så bra? Typ som att hon blivit hormonstinn av förälskelse till den där Jeppe och verkar totalt tappat tänket?
Medan Jesper F verkar så uppriktigt förälskad i sin Mia medan hon nog...Inte är det(kär tillbaka).
Sådant tycker jag att är sorgligt att se(så jag har väl valt fel program att se på.).
Sen förundras jag över Samir och har en illavarslande känsla av att han kanske vaknar upp när han är närmare nittio år eller så och ångrar då större delen av sitt liv och leverne.
Samt att Niklas ser så kär ut så fort A.K pratar men att A.K inte verkar ha fattat det.

Niclas är ifrån Stockholm!

Just det. Tyckte alla har sa breda dialekter. Men hur som helst borde det komma in en ny grupp killar snart? Hoppas de är bade snyggare och vettigare.

Jag blir sa himla paff, assa, känner nagon här sana snubbar pa riktigt? För mig känns de typ som karikatyrer av hur en "snubbig snubbe" är, har aldrig träffat pa dem irl. Thank god!

Just det. Tyckte alla har sa breda dialekter. Men hur som helst borde det komma in en ny grupp killar snart? Hoppas de är bade snyggare och vettigare.

Jag blir sa himla paff, assa, känner nagon här sana snubbar pa riktigt? För mig känns de typ som karikatyrer av hur en "snubbig snubbe" är, har aldrig träffat pa dem irl. Thank god!

Alltså, ja. Eller nej. Jag känner till sådana här snubbar. Sen brukar jag, av förklarliga skäl, röra mig i direkt motsatt riktning. Inte direkt en typ av kille som jag attraheras av.

Och jag tror att det är därför jag tycker att det är så himla kul att titta på PH, för att alla människor är så totalt olika det umgänge jag har. Sen är det nog rätt mycket som är regisserat, men äh, det spelar ingen roll för mig!

*kl

Men vad är det för fel på alla tjejer som håller på med obehagliga Jeppe :wtf: :nailbiting: :yuck:
Kan han inte bara åka ut snart?

Senast ändrad:

Jag vet inte om jag sagt att det är mer fel på tjejerna än på honom men nått fel måste det ju vara om dom väljer att hålla på med en sån människa.
Fast alla har vi ju olika preferenser.
Jag kan personligen inte se hur någon kan vilja ta i den typen.

Jag håller med, för jag kan inte alls få in i mitt huvud vad det är de ser i den hemska människan:crazy:

Knapp

Längtar redan till nästa veckas avsnitt, ska bli spännande att se vad som sker då:)

+ dramatik

Man kanske bara är kåt och vill ligga lite?

För mig är det mindre märkligt att man ligger med pappskallen än att man är KOMPIS med honom.

I så fall tror jag aldrig att jag varit så kåt så att Jeppe hade dugit (heter det ens så, dugit? dugt?:p). Tror jag hellre hade blivit nunna eller något än att ligga med honom:wtf:

Men håller med, förstår inte hur man kan vilja vara kompis med honom heller...blä. :P

Det lustiga dock är ju att det bara är tjejerna som ifrågasätts - hur kaaaan man ligga med honom medan killarna som är kompis med honom helt går utan kritik. As always.

Utseendemässigt är han SÅ inte min typ så jag tror inte ens ordentligt med sprit hade fått mig att ligga med honom. Men jag har definitivt legat med svinigare killar än så.

Fast han beter sig ju inte lika illa mot killarna som mot tjejerna, så det är ju inte så konstigt.

Men de hör ju hur han snackar? Det lär väl inte undgå någon därinne hur jävla snubbig han är.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar