Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Varför skickar han inte ut vidriga Jeppe istället?

Oh well. Kommer inte märka nån skillnad nu när stiffen är ute.

Men alltså Sleepan, har du sett hans ansikte? Han ser ju helt sinnesslö ut ju!

Attans då. Jag tycker att det hade varit mycket roligare att skicka ut Samir.
Fast det blir nog roligare tv med Samir och Jeppe kvar :p

Men alltså, lilla Aina. Är hon inte på fel plats?

jamen vafan, hennes snubbe vill ju inte hånga ju. han vill ju bara transa och tramsa.

vilka var det som hånglade i sängarna på slutet? var det han tobias? med vem i såna fall?

Ja men ändåååå. ÅÅÅÅH. Blir så trött.

Tror Tobias hånglade med Aina? Och så Samir & Anja. Och Paow på Jeppe då..

Nä Aina låg ju på sida med huvudet mot kameran. Tror man fick se Samir+Anja - Blonda kåthögen - Samir+Anja igen?

Hallå, klaga inte på det, har ni sett Jeppe och hårspray x 3 per gång de gör sig iordning? Han kommer få ett eget hål i ozonlagret uppkallat efter sig!

Håller med den som sa att det inte kommer märkas någon skillnad när Björn är ute, och att Jeppe borde ha åkt ut istället. Jag menar, avsaknad av romantik är fortfarande mer romantiskt än "Såhär vill jag spruta på dig ikväll, för att du ska få känna dig speciell." :yuck:

Tycker att det är bra jobbat att de klagar på att Thobias är för spårad för STD Hotel, bra jobbat där liksom! :D

Hade hoppats att Jeppe skulle åka ut men såklart att Tobias valde det enkla valet och tog ut Björn...

Haha, har noterat när han går loss med sprayflaskan, ja :p (Teorin är att han måste spraya dit en hjälm om någon brud som faktiskt fattar villket svin han är skulle få för sig att dänga en flaska i huvudet på honom eller något...)

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30