Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Haha ja kanske! Hade ju varit bra om de kunde byta partner då. Anja verkar dock inte vara så kär i honom?

Vet ni förresten hur länge kan se alla avsnitt utan att betala någonting i efterhand? Typ om jag kan se alla avsnitten i helgen istället för att se kvällens avsnitt imorgon på Tv3 play.

Tillägg: Testade slå igång de från förra veckan så det verkar funka att se långt i efterhand.

Senast ändrad:

Nej, men så har de inte visat då mycket av henne att det nog är svårt att säga, iaf jag har noll koll på henne öht.

Vilka tror ni att Tobias väljer att bli immuna btw? :) jag tror på Jesper och Mia eller Niklas och AK.

Nä det enda jag sett av henne är när hon verkar vara lite småförtjust i Jeppe sådär. Men vem vet, de kanske klippt bort alls skit hon snackade om honom :p

Jag tror han väljer Jesper och Mia. Verkade som att han gillade Jespers romantiska kväll.

Måste ärligt säga att jag klarar inte av någon av stockholmstjejerna.
Jag tycker inte att några av tjejerna gör särskilt mycket fel -killarna däremot kräks jag rakt fram av.

KL

Såg senaste avsnittet nu och gud alltså, måste sänka för att jag SKÄMS SÅ JÄVLA MYCKET över hur de pratar. Saker jag stör mig på:

Alla killarna utom den där nya och så han den där beiga blonda snubben som knappt märks
Att de är så genomtråkiga att de inte kan festa och vara roliga och få till det utan att köra snurra flaskan
BLONDA KILLEN SOM ÄR MED HON AINA. MY GOD. Kan inte Sveriges alla kvinnor bara gå ihop och bestämma sig för att aldrig någonsin ligga med honom?

KL

ALLTSÅÅÅÅ!!! Jag skrattar så jag gråter. Först vaskar han skumpan, och när det är typ halva kvar så säger han "det är så vill jag spruta på dig ikväll, för jag vill känna att du ska va speciell". Sen tar han själv en stooor klunk direkt ur flaskan. Hur jäkla romantiskt är det? :rofl:

Här är klippet.

Jag tyckte inte att det var roligt faktiskt, bara omoget och puckat.

Det var ju just därför det var så himla roligt. Samma sak med dikterna han hade skrivit till henne. Skrattade så jag rullade omkring halvt kvävd, haha herregud vilket pucko han är :D.
Det var ju någon som sjöng också, för sin dejt. Jag förstår inte hur hon lyckades att inte hålla sig för skratt. Det var ju hur jäkla dåligt som helst. Hur kan man INTE börja skratta? :P

KL

Skulle verkligen vilja veta hur han Jeppe är på riktigt. Kan man vara sådär som han är utan att låtsas? Gud, har aldrig träffat någon ens i närheten som honom.

Och Samir, stackare vad osäker han verkar vara på sig själv! Känns som om han kommer ryka snart, han rör om i för många grytor samtidigt. Annars tycker jag PH är rätt tråkigt just nu, det händer ju inte så mycket? AK och Niclas alla tycker om är förvissa gulliga men dom tillför absolut ingenting till programmet! Synd att det inte är parcermoni varje dag. :p

Senast ändrad:

Okej kanske lite felformulerat. Tycker bättre om de första tjejerna kanske är bättre skrivet. Sedan så störde jag mig på producenternas försöka att ställa stockholmstjejer emot småstadstjejer. Som om dom var i helt olika ligor.
Sedan ligger jag en dag efter också då jag inte har svensk tv så min kommentar var om alla de nya tjejerna som kom in.

Men har absolut tänkt samma sak om han Jeppe. Vill någon tjej ligga med honom efter att ha sett på ph? :confused:

Hoppas att Aina inser att Jeppe kommer svika henne och parar ihop sig med den nya killen!

kl

Jag såg ca 5 min av programmet igår. Om jag förstår det rätt så går det ut på att man ska ligga med så många som möjligt för att vinna?

:meh:

Vet ni förresten hur länge kan se alla avsnitt utan att betala någonting i efterhand? Typ om jag kan se alla avsnitten i helgen istället för att se kvällens avsnitt imorgon på Tv3 play.

Tillägg: Testade slå igång de från förra veckan så det verkar funka att se långt i efterhand.

Pst! du kan se dem på swefilmer utan reklam :D
Gratis såklart

Eftersom jag inte ser på det kan jag lägga upp bild här på buke på alla mina potentiella ligg i framtiden och så kan ni ge mig godkännande så jag inte råkar ligga med honom?

Absolut!

Jag uppskattar ditt engagemang för saken, Kethets!

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.