Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Jag diskuterade med en vän igår när han gjort det och jag tror inte han singlade. Jag tror att han bestämt redan men sen gjorde det lätt för sig, typ?

Samma här. Hade ingen uppfattning om Paow innan men hittills verkar hon jordnära och tuff. :) Sedan gillar jag Aina också.

Aina har jag lite svårt för, jag tycker hon ser så himla trög ut:o Paow är inte heller en favorit "är man med i leken så får man leken tåla", absolut men du kanske inte behöver upprepa samma ord konstant?

Vilka hejar ni på än så länge?

Hejjar nog inte direkt på någon men jag hoppas en stockholmstjej vinner. :angel: Pallar bara inte med små stads-tjejernas "ni är blonda och opererade så därför hatar vi er"-attityd. Någon av (små stads)tjejerna i onsdagens avsnitt sa om Paow "hon försöker ju bara bli känd!" (när dom tittade på korten) och alltså... Förlåt men ALLA är ju där för att bli kända och förhoppningsvis få gäst-DJa på Viper Room och åka på barturné till Harrys i No-name byhåla. Och let's face it, det är tusen gånger roligare att se typ Aina förlora den drömmen än Paow, hon är ju redan där.

Det tycker jag också!
Jag gillar annars Paow och AK. Killarna har jag inte så mycket till övers förutom Jesper F.

Gillade hon Evelina som åkte ut nu också :)

Jag diskuterade med en vän igår när han gjort det och jag tror inte han singlade. Jag tror att han bestämt redan men sen gjorde det lätt för sig, typ?

Det tror jag också, men att singla slant ser ju bättre ut ifall tjejen han skickade ut skulle komma tillbaka.. ;)
Jag hoppas att Niklas och AK håller ihop!

Åh jag fixar inte Paow, enkom för att hon är rasistisk och gräslig på sin blogg. Hon hatar invandrare och kallar feminister för feta fula bitterfittor etc etc.

Genomgräslig människa.

KL

I övrigt måste jag säga att det gör mig glad att folk verkar ha sån annorlunda attityd till såna här program nuförtiden. Jag minns med fasa hur trådarna såg ut bara för ett par sedan, där alla i princip äcklades över och hånade vissa tjejer som var med, endast för att de ansåg dem vara "för slampiga". Så skönt att det inte är så längre :)

Hm, när du skriver så så inser jag att jag inte läst hennes blogg särskilt mycket. För det du skriver om henne får mig att ändra uppfattning... Tycker dock ändå att det ska bli intressant att se henne i PH.

Jamen absolut, och det tycker jag med! Det är bara så synd med henne, ibland skriver hon jättebra grejer (om tjejers/sin sexualitet etc) men så ibland så smäller hon till med nåt främst rasistiskt skit. Hänger ut nån som har blivit dömd för nåt brott och skriver att såna här jävla blattar borde inte få bo i mitt land, eller att hennes skattepengar inte ska gå till "dom där jävla somalierna".

Sen säger hon att hon knappast är rasist eftersom hon har invandrade vänner. Jomen tjena.

(och ja, jag lägger alldeles för mycket tid på att läsa bloggar MEN JAG LOVAR ATT JAG HAR ETT LIV ÄNDÅ O_o)

Jag läser också massa bloggar så jag vet hur det är ;)
Hennes har jag dock inte orkat med de senaste åren :p

Låter som riktigt äckliga åsikter dock :/

/uppdaterar BB's blogg flera gånger om dagen. Började med det för några veckor sen och nu när hon fått barn så är det ännu värre :p

Jag har inte läst hennes blogg, men det låter ju inte som en speciellt sympatisk människa då.

Åh jag fixar inte Paow, enkom för att hon är rasistisk och gräslig på sin blogg. Hon hatar invandrare och kallar feminister för feta fula bitterfittor etc etc.

Genomgräslig människa.

KL

I övrigt måste jag säga att det gör mig glad att folk verkar ha sån annorlunda attityd till såna här program nuförtiden. Jag minns med fasa hur trådarna såg ut bara för ett par sedan, där alla i princip äcklades över och hånade vissa tjejer som var med, endast för att de ansåg dem vara "för slampiga". Så skönt att det inte är så längre :)

Mäh! Jag läser inte hennes blogg, men tyckte ju att hon framstod som rätt vettig i programmen som gått hittills. Där gick det i stöpet :D

Angående ev. slamperi så tycker jag nog att killarna verkar vara snäppet värre.
Spelpjäs-killens kommentarer går ju inte av för hackor liksom..

Åh, den kommentaren missade jag! Jag gillar inte när de säger snubbiga saker men just att vara slampig ser jag inget fel i alls :)

Vem var det? Björn&Benny? Eller den där skrävliga, snorjobbiga blondinen?

Haha "alla är ju spelpjäser", vilket han upprepar 643 gånger per avsnitt.

Nämen precis. Vissa är lättfotade men det gäller ju både killarna och tjejerna.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross