Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte också Björn valde fel, har gått i samma klass som Evelina som han valde bort och hon är jätterar! Men det är säkert Anja med.Tycker nog alla snubbar valde rätt utom Björn!
Vilka hejar ni på än så länge?
Jag diskuterade med en vän igår när han gjort det och jag tror inte han singlade. Jag tror att han bestämt redan men sen gjorde det lätt för sig, typ?
Åh jag fixar inte Paow, enkom för att hon är rasistisk och gräslig på sin blogg. Hon hatar invandrare och kallar feminister för feta fula bitterfittor etc etc.
Genomgräslig människa.
KL
I övrigt måste jag säga att det gör mig glad att folk verkar ha sån annorlunda attityd till såna här program nuförtiden. Jag minns med fasa hur trådarna såg ut bara för ett par sedan, där alla i princip äcklades över och hånade vissa tjejer som var med, endast för att de ansåg dem vara "för slampiga". Så skönt att det inte är så längre
Angående ev. slamperi så tycker jag nog att killarna verkar vara snäppet värre. Spelpjäs-killens kommentarer går ju inte av för hackor liksom..