Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

STD Hotel känns jäkligt passande, haha! Nähä, känner att jag får lämna tråden tills jag sett ikapp, annars blir det ju spoilers för min del.

Fasiken, jag visste att jag skulle ha kollat på avsnitt två innan jag startade tråden. :p

Jag älskar PH och har alltid gjort! Kollar även på danska och norska säsongerna emellanåt!

Hittills har jag fått två personer till att bli hooked on it :D

Min favorit hittills är Fröidh!

Ja jag tittar, det är ju humor.

Dom där människorna är så långt borta från min värld att dom lika gärna kunde vara utomjordningar.

Sen så finns det en sida av mig som tycker programmet är tragiskt och skarpt ogillar vilket ideal och människosyn de sänder ut.
Men jag kommer att fortsätta titta och skratta mig igenom allt åmande och kråmande och gnällande och grinande.

Jag gillar Jesper den äldre, han är ju den enda som tar det hela med en klackspark.

Jesper den yngre tycker jag är otroligt obehaglig och hoppas dom hivar ut honom kvickare än snabbat.

ÄH, det är lugnt, jag tänkte ju att jag riskerade att få läsa spoilers när jag skapade tråden. Håller man inte tempo får man låta bli att läsa tråden tills man är ikapp, tänker jag. :D

Det tror jag, men vet inte hur många dagar i veckan, fyra kanske?

Vad är meningen med att sända en ny säsong PH? Prinsen har ju redan en flickvän :devil: :D

Annars så kollar jag inte på den här säsongen, jag lever på gamla meriter och har svårt att tro att någon kan konkurera med Olinda :D

Jag tänker likadant, stör mig som fan på vissa delar men tycker att underhållningsvärdet överstiger än så länge. :p

På tal om Olinda, jag minns inte en enda snubbe från tidigare säsonger men en del tjejer. O_o

Min favvo är den blonde långhårige som inte är den läskige Jesper. Haha.

Och jaa, jag kollar också! :D

Jag tittar och skäms :D jag älskar han Jesper, han verkar ju asskön!
Samir känns ytlig och asstroppig, dom andra har jag inte riktigt hunnit "känna av" än, haha.

Det tror jag, men vet inte hur många dagar i veckan, fyra kanske?

Mån, tis, ons varje vecka är det jag har hört! :up:

Jag tycker det var en kul twist med Stockholmstjejerna men jag antar att småstadstjejerna lär få försöka slå ut dom på något sätt sen, vad tror ni?

edit: Har inte sett onsdagens avsnitt än, det kanske redan har avslöjats där...

*kl

Alltså jag tyckte det var ganska uppenbart att det var ett test när småstadstjejerna skulle åka ut och sthlstjejerna kom in! De skulle testa killarna o sen visa upp vad de gjort för att skapa drama :D de kommer göra samma sak mot killarna, ta in 5 nya killar. De är jag helt övertygad om!
Men sen att man gråter för att man "åker ut" kändes lite over the top :D
Samir är ju här från stan, hans far äger en krog här tror jag.

Inte jag heller! Då var småstadstjejerna bättre :-) dom verkade ju ska vara med i nästa (gårdagens?) program?

Det skapades tv-historia när småstads-tjejerna blev utbytta mot Stockholmsbrudar. FY. FAN. VAD. ROLIGT. "Dom gillade inte ens Stockholmstjejer sa dom juuuuuuuuuu!".

Haha eller hur! Bäst hittills när alla stod och bölade av sig i grupp!

KL

Jag kollar och jag skäms inte ens :p Det är intressant och så himla långt bort från min verklighet.

Höll på att kola av när Samir i först avsnittet visade sin tatuering, success, som han gjort för att han kom med i Paradise :D

kl.
Jag såg Paradise Hotell för första gången någonsin igår, satt såhär programmet igenom :eek::eek::eek: Kunde ändå inte sluta titta. Men alltså är folk sådär på riktigt?! Finns det såna där människor? En hel del måste ju vara spel från deras sida och ledande frågor samt klippningar från produktionens sida?
Jag är i vilket fall helt fascinerad av dom som är med, har aldrig någonsin stött på såna människor.

Det skapades tv-historia när småstads-tjejerna blev utbytta mot Stockholmsbrudar. FY. FAN. VAD. ROLIGT. "Dom gillade inte ens Stockholmstjejer sa dom juuuuuuuuuu!".

Har aldrig tittat på PH förut men tänker nog följa i år! Underhållning :D

HAHAHA! Love it! :bow: Det var just där jag insåg att jag är tvungen att fortsätta följa den här säsongen.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 652
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar