Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Jag gillar Jesper den äldre, han är ju den enda som tar det hela med en klackspark.
Och jag tycker att han är ett riktigt jävla äckel. Vem fan ligger och tjatar om att få pussa, få skeda, få hålla handen? Får såna obehagliga vibbar av honom men fattar ju att de flesta som kollar komma tycka att han är "så jävla skön". Ja, eller inte liksom.

TS:

Jag tittar också som du ju kanske vet ;) :D Jag fixar inte han Björn eller Benny eller vad han heter. VAD gör han där annat än pratat stelt och är stel och tyst och trist? Så kräks jag på den där gamla snubben som är äckligast av alla pga sitt satans jävla tjatande.

I övrigt är det mesta pinsamt och underhållande :D Fattar inte att det här programmet provocerade så mycket förut. Vem bryr sig om lite sex på tv liksom?

Inte jag heller! Då var småstadstjejerna bättre :-)
Som står och bölar över att de ska åka hem? Alltså, näää, så jävla pinsamt bara.
Typ som när hon Emelie står och säger att nån annan är "så jävla opererad liksom" och så har hon själv tuttar större än mitt huvud.

KL

Så, nu vet jag vad snällblondinen heter, haha. Niclas! Honom gillar jag bäst och jag tycker det var himla bra att han valde AK. Hon verkar gullig. :)
Tycker nog alla snubbar valde rätt utom Björn!

Och jag tycker att han är ett riktigt jävla äckel. Vem fan ligger och tjatar om att få pussa, få skeda, få hålla handen? Får såna obehagliga vibbar av honom men fattar ju att de flesta som kollar komma tycka att han är "så jävla skön". Ja, eller inte liksom.

Just det tycker jag också är lite obehagligt. Men jag vill gärna tro att det också är ploj precis som resten av honom.
Dessutom, heldre hans tiggande än den andra Jespers självsäkra "henne ska jag knulla " :yuck:

*kl
Dom måste ju göra nån tvist mot killarna också för rättvisans skull.
Tycker det var väldigt skönt att vissa av de gnälliga tjejerna fick åka hem och hoppas dom inte kommer hem igen.
Som blondinen som var med Jesper och bara gnällde och sen kommer tillbaka och försöker skicka röv och blir helt hysterisk när det inte funkar och dessutom säger att hon ska döda Samir. Smidigt..

KL

Åh jag älskar sånt här på tv! Så mycket drama :love:

En bekant till mig känner Jesper F, och han är tydligen "sjukt skön men helt jävla blåst i skallen" :p Jotack...sjukt obehaglig också.

Som står och bölar över att de ska åka hem? Alltså, näää, så jävla pinsamt bara.
Typ som när hon Emelie står och säger att nån annan är "så jävla opererad liksom" och så har hon själv tuttar större än mitt huvud.

:rofl::rofl:
Ja, men JA! Skrattfest!

Står och gråter ihop för någonting som två andra tjejer hade skrivit på spegeln med läppstift. "Buhu, jag kommer att sakna dem! Vi var så tighta". Ja, ni har känt varandra i TVÅ dygn så jag förstår att ni står jäkligt nära varandra. :wtf: Åk på kollo för i helvete.... :meh:

Nä, men för mig är det samma sak. Tjata om att få pussas, hålla handen, skeda. Det där jävla tjatet alltså, finns inget mer avtändande. Hur kan man sjunka så lågt att man tigger och ber?

*kl*

Jag kollar :D haha, och det är absolut underhållande fast jag sitter med skämskudde framför mig.
Jag gick btw i samma parallellklass som Lenita. Vart chockad när jag såg hennes ansikte där, minst sagt. Åkte hon igår?

Håller med! Det är ju sjukt obehagligt att ha nära kontakt med någon som creepar ut en, och hon sa ju att han gjorde det så snart de var ensamma ihop. Tycker också att det var obehagligt att programledaren frågade henne om hon inte ångrade att hon inte skedat när hon åkte ut, wtf liksom?

För mig är steget mellan tjat om att ligga nära och tjatsex inte så stort, båda visar på att den som utövar det vill att den andra ska vålda på sin vilja.

Och asstrongt av Magda att inte skeda ändå, det är ju en assvår sits!

Det skapades tv-historia när småstads-tjejerna blev utbytta mot Stockholmsbrudar. FY. FAN. VAD. ROLIGT. "Dom gillade inte ens Stockholmstjejer sa dom juuuuuuuuuu!".

Har aldrig tittat på PH förut men tänker nog följa i år! Underhållning :D

Hahaha, nu har jag sett det och jaaaaaaa! Det tillsammans med det som nämns senare, Emelies klagan på den opererade tjejen och Samirs tatuering är ju bara SÅ roligt! :D

Det är ju riktigt roligt! :D

Nej jag håller med om att det är ett lågt beteende men vad har tändat med saken att göra. Hon måste ju inte tända på honom, dom ska bara spela ett spel ihop..

I min värld så är det ju bara säja ifrån. NEJ jag vill inte hålla handen med dig.

Men det är ju där en del av problematiken i programmet ligger också, att det är unga osäkra tjejer som kanske tycker att dom måste göra si eller så för att få vara kvar.

Jesper sa även att han hade tänkt vara lojal mot Magdalena ända tills hon började ljuga och försöka ställa sig in.

Jag gillar vissa delar med Jesper men tiggandet och att han dessutom är 35 år gör att det ringer varningsklockor.
Jag vill ändå som sagt tro att det är lite ploj från hans sida men vi får väl se hur det utvecklas.

Nej jag håller med om att det är ett lågt beteende men vad har tändat med saken att göra. Hon måste ju inte tända på honom, dom ska bara spela ett spel ihop.
Eh va? JAG säger att för MIG är det avtändande och vidrigt med folk som tigger, ber och tjatar.

Sen handlar det ju inte om huruvida hon tänder på honom eller inte; oavsett anledning har hon rätt att säga nej (vilket hon ju också gjorde).

Jag har uppfattat det som att det är ploj. Hela människan känns ju rätt flummig :D

Tycker Magda var sjuuukt gnällig i 3:e avsnittet. Men tycker absolut inte hon skulle skedat med honom, starkt att stå upp för sig själv i en pressande miljö.

Han som singlade slant verkar snäll men som partner skulle jag känt mig sjukt osäker. Singla slant liksom?

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 652
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar