Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Det finns ju en blond snubbe från Sthlm som verkar sympatisk, men den här är från Skåne och är rätt stöddig. Skrävlig, if you will.

den långhårige blondinen som är partner med Aina. Sa att alla var spelpjäser och att han tänkte byta ut aina när han kunde. Han sa väl även att han valde som har gjorde i valet för att han inte fick pilla på den andra...

Kan villigt erkänna att jag inte lyssnar så mycket på vad de säger :o Jag bara orkar inte

Men då tror jag jag vet vem ni menar. Snubbig kille alltså!

Han har ju fattat att Aina gillar honom. Dock kan jag tänka mig att det blir en smula knepigt när det uppstår kärlek i PH.

Jo, känns bara jävligt taskigt att prata om andra som att de bara är spelpjäser och att han ska byta ut henne. Särskilt när man hör henne säga att hon bara vill spela med honom och verkar allmänt förälskad.

Bara för att det är ett spel så behöver man inte vara taskig liksom. typ.

Det är nog rätt svårt att inte vara taskig i PH. Eller rättare sagt, är man schysst åker man nog ut rätt fort, om man inte lyckas hitta någon precis lika schysst att campa med. Som jag hoppas att N och AK har gjort!

jo självklart, men det var nog sättet och orden han använde som fick mig att reagera. Kändes som att han har en väldigt "slit-och-släng"-mentalitet.

Han verkar inte ha så hemskt många hästar hemma, faktiskt.
Fruktansvärt obehaglig snubbe.

Mansgrisig och korkad, ja.
Obehaglig.. Jag tycker mest att det verkar som en kaxig fasad.

Jo, absolut. Men alltså, jag får rysningar av hans sätt ärligt talat. :p
Men tja, obehaglig kanske var att ta i. Djävulskt mansgrisig - JA!

Tittade på avsnitt 2 igen nu :o
Och JA, djävulskt mansgrisig. Uäh.

Vissa tjejer har ju dock också en rätt kass attityd, fast mer gentemot varandra än mot killarna.

Och Aina såg ju inte aaalls ut att bry sig. Eller? :p
Vad trodde hon liksom... Visst, jag hade säkert också blivit ledsen om jag varit hon. Meen, vad väntar man sig av ett sånt slisk?

Ännu mer Heja AK & Niclas!

Ännu mer Heja AK & Niclas!

Åh ja! Jag tycker han verkar gulligast av de där inne :) Henne har jag inte lagt märke till så mycket?

Kl

Undra nu hur Samir kommer bli när han vet att hans partner legat med en annan kille? Han var ju nog nervös innan tänker jag.

... om inte detta är ett spel för att få ut Jeppe? Som han och Paulina tänkt ut tillsammans? Fast kommer det sluta med att Paulina stabbar Samir i ryggen isf och väljer Jeppe framför honom?

Spänningen tätnar...

:D

Kl

Jesper x2 uäääh. Niklas och AK är väl dom jag håller på nu. Måste ärligt säga att jag klarar inte av någon av stockholmstjejerna. Kaxiga och i mina ögon var dom första tjejerna så mycket sötare. Anja är väl den som är okej, men tyckte ändå att Björn valde fel. Och Paow klarar jag verkligen inte av.
Tycker ändå om Magda (även om hon skötte det jävligt osmidigt med Samir) och tyckte det var synd att hon inte fick stanna längre.

Jag tycker inte att man fått se så mycket av stockholmstjejerna som är kvar förutom Paulina? Varken Anja eller den andra får ju mycket tid utöver snack med killarna.

Wysiwyg: du menar att Paulina ligger med Jeppe för att pakta med Samir? :D

Wysiwyg: du menar att Paulina ligger med Jeppe för att pakta med Samir? :D

Jag vet inte om själva liggandet ingår men jag förstår inte annars varför Samir är så himla chill med det hela? Han som höll på att skita på sig bara det skulle komma in en ny kille i huset går nu lugnt iväg till en annan säng så hans partner och en annan kille (som han tidigare känt sig ashotad av?) kan ligga ifred?

Samir var väl på henne med att bonda med en annan kille så dom kunde skicka ut honom? Hon väljer Jeppe som hon egentligen tycker om mer än Samir, drar sig på honom med Samirs goda tycke (eftersom han tror att de paktar), får dem att ställa sig brevid henne på cermonin och sen åker Samir ut?

Kanske ;)

Men Samir är ju kär i Anja, han kanske bara vill bli av med Paoow så han och Anja kan leva lyckliga i alla sina dagar? ;)

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross