Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Såhär ser han ut!

ImageHandler.axd

Borde vara en Varnings-stämpel över hela bilden.

Nån mer som reagerat på hans extremt snygga page han har när han inte har håret kammat bakåt som på den där bilden?
Som en kollega sa "han har samma frisyr som min mamma".

KL

Tack O heliga Buke för att jag halkat in på PH :p Sitter med skäms-kudden förberedd och bara gahhh, åhåhå vad pinsamt jag dör! (Otroligt intressant.)

KL

Åååh nu börjar det bli kul det här ju. :D Han Thobias verkar rolig. Vem tror ni åker i parcermonin? Jag har ingen aning, vet inte vem jag hoppas på heller.

Niklas och Jesper är ju säkra. Samir ställer sig hos Anja och jag tror Jeppe väljer Paow. Då måste Tobias stå hos Aina och då beror det på var Björn ställer sig. Står han hos Anja så åker han, ställer han sig hos Aina så tror jag nog ändå hon väljer Tobias för hon tycker han är roligare.

Det som vore kul är ju om Jeppe väljer Aina ändå. I såfall blir det spännande. Hoppas Jeppe ryker men tror det blir Björn :D

Haha men neeeej! Killen är ju så stiff man bara kan bli! :D

Men hörrni, är det inte rätt segt? Känns som att till och med dom själva är uttråkade.

Åhåhåhå

Rätt bra ändå, även stiffar som han (kanske inte är så lätt att vara med i paradise hotel förresten) förtjänar att nån tycker att den är snygg!

Jaja, men dom andra är så slemmiga så han framstår som riktigt normal, trots sin stiffighet :D

Eller så framstår han som stiff för att dom andra verkligen inte är det, haha

Senast ändrad:

Menar väl det! :D Haha.

Fast Niclas är ändå den bästaste.

På tal om något helt annat. Fan vad jag hade fått mycket mer uträttat i mitt liv om inte Bukefalos fanns.

Ungefär så tänkte jag om min TV med. Och så gick den sönder :banana: = mer tid till mig! MEN i ungefär samma veva halkade jag in på PH-tråden och fick en ny last. Så här sitter jag och har lika lite tid som vanligt :crazy: (Min enda tröst är att jag tittar på PH på samma gång som jag är på Buke och borde då rimligtvis spara in liiite tid på det sättet.)

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.