Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

KL

Vem satsar en hundring på att Paow kommer tillbaka? :p

För övrigt ganska skönt att AK åkte ut, hon framstod som mer och mer osympatisk.

Och vaaaarföööör är det här programmet så spännande? Vill inte vänta till måndag.

Jag tror med att hon kommer tillbaka. Vore konstigt att slänga ut henne bara sådär.

AK var min favvoooo! Wääh. Tycker hon verkar svingullig faktiskt :D

Jag hoppas på en utmaning mellan Paow och AK om vem som får komma tillbaka till huset? :D

Faan för Dorota, skickade ut AK och är sjukt dryg.:banghead: Hoppas Aina får ut henne fort!!

Jag gillade AK, hon verkade gullig och stackars Nicklas. Dom var ju så söta ihop!

AK åkte ut i parceremonin, sen fick Paow ett brev där det stod att hon blivit utvald att lämna. Inget mer.

Tyckte det var konstigt att ingen av deltagarna ens reagerade på att det kunde vara nåt lurt med det där men antagligen har de väl klippt bort det i så fall!

Knapp

Klart att Paow kommer tillbaks, känns ju nästan 100 % säkert?

Mina reflektioner efter senaste programmet:

- Jag gillar Anja och Samir som par. Jag tycker att dom är så gulliga tillsammans. Båda känns lite (förlåt mig) känslomässigt retarded och nu har dom hittat varandra. Lite som en första kärlek. Blir glad av att sed om hitta varandra.

- Kommer ni ihåg på när tjejerna skulle gå catwalk? Och Dorota sa till AK att det inte var någon porrfilm? Vem är det som ser ut som att hon är med i en porrfilm egentligen om inte Dorota? När hon låg i sängen med Jesper, hur såg hon ut egentligen? Skitstörigt. Och nej, jag vill inte heller se Jespers bånge.

- Varför blir inte Niclas sur på Jeppe när han väljer bort AK? Det hade jag blivit, det hade nästan varit honom jag hade blivit mest sur på. Klart att Dorota väljer Niklas i det läget hon var i och hon kommer in som ny men Jeppe och Niclas är väl ändå kompisar? Eller?

- Jag gillade AK från början men jag tror att det hade mer att göra med att man inte fick se så mycket om henne och att jag tror det bästa om folk. Nu de senaste avsnitten har hon klivit fram lite mer och då framstått som rätt blåst/bitchig. Eller så är det bara klippningen, men jag tyckte hon framstod som osympatisk.

Fast Niklas verkar väl inte vara sur på någon? Fast inte särskilt road när Dorota sprutade någonting på honom på festen :D

Tyckte Niklas och AK var jättesöta tillsammans och det var synd att hon fick åka hem men tycker ändå att det var bra att dom splittrades. Vill ha drama inte ett kärleksprogram! Ska bli intressant och se vad som händer nästa vecka.

nej om någon frågar tittar jag inte alls på ph :p

Fast Jeppe kunde ju inte välja bort Paow för Niclas skull? Han måste ju välja den han gillar bäst?

ch Dorota sa till AK att det inte var någon porrfilm? Vem är det som ser ut som att hon är med i en porrfilm egentligen om inte Dorota? När hon låg i sängen med Jesper, hur såg hon ut egentligen? Skitstörigt.
Fast hon gav ju (töntiga men ändå) instruktioner för hur man ska gå på en runway? Hur man ser ut när man hånglar i en säng är väl någonting helt annat? Jag menar, jag kan ju visa macarena-dansen och säga att man inte ska göra den samtidigt som man strippar av sig kläderna och sedan ändå strippa av mig kläderna på kvällen med mitt ligg?

Och jag kan ärligt talat inte ens säga hur jag ser ut när jag knullar eller hånglar i sängen. Man ser väl ut som man gör mest liksom.

KL

Jag ÄLSKAR Aina :love: Så slug och gullig och rolig. Och äntligen börjar det hända lite mer! Jesper känns fortfarande som Uncle Creepy dock och jag fattar inte hur nån kan tycka att den där Niclas är attraktiv.

Ska bli kul att se nya snubben sen!

Äh, attraktiv och attraktiv. Men han verkar ju ändå rätt fin! :D
Håller med om Aina dessutom. Hon har ju varit rätt tråkig tycker jag men igår, ÅH! :love: Haha, älskade när hon satt och planerade i slutet :D

För övrigt undrar jag hur vi ska kunna vänta till MÅNDAG för att veta vad som händer!? Vansinne!

Fast Jeppe kunde ju inte välja bort Paow för Niclas skull? Han måste ju välja den han gillar bäst?

Nä, det måste han ju inte? Han kan ju spela efter taktik eller vad som helst. Han har ju en sån himla attityd, han är spelaren och alla andra är bara brickor så han kan ju välja den som han tror tar honom längst. Nu kanske det är Paow, men jag uppfattade det lite som att han och Niklas skulle spela tillsammans och Jeppe verkar inte så noga med vem han spelar med som Niklas verkar.

Men varför ska han välja bort en tjej han gillar och som han vill vara med, för att Niclas ska bli nöjd?
Jag tror att Jeppe gillar Paow som fan och vill ha henne där. Och förmodligen är han inte så stöddig innerst inne som han verkar..

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar