Sv: Paradise Hotel
Knapp
Klart att Paow kommer tillbaks, känns ju nästan 100 % säkert?
Mina reflektioner efter senaste programmet:
- Jag gillar Anja och Samir som par. Jag tycker att dom är så gulliga tillsammans. Båda känns lite (förlåt mig) känslomässigt retarded och nu har dom hittat varandra. Lite som en första kärlek. Blir glad av att sed om hitta varandra.
- Kommer ni ihåg på när tjejerna skulle gå catwalk? Och Dorota sa till AK att det inte var någon porrfilm? Vem är det som ser ut som att hon är med i en porrfilm egentligen om inte Dorota? När hon låg i sängen med Jesper, hur såg hon ut egentligen? Skitstörigt. Och nej, jag vill inte heller se Jespers bånge.
- Varför blir inte Niclas sur på Jeppe när han väljer bort AK? Det hade jag blivit, det hade nästan varit honom jag hade blivit mest sur på. Klart att Dorota väljer Niklas i det läget hon var i och hon kommer in som ny men Jeppe och Niclas är väl ändå kompisar? Eller?
- Jag gillade AK från början men jag tror att det hade mer att göra med att man inte fick se så mycket om henne och att jag tror det bästa om folk. Nu de senaste avsnitten har hon klivit fram lite mer och då framstått som rätt blåst/bitchig. Eller så är det bara klippningen, men jag tyckte hon framstod som osympatisk.