Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Jag tror inte att hon har blivit utvald för att vara sprudlande och supersympatisk.

Det tror inte jag heller, och apropå det så var det SÅ jäkla roligt när hon sa till Niclas att han väl fick ta AK's nummer om det nu var något (riktigt) mellan dem. (Älskade den lilla "bam"-ljudeffekten efter det uttalandet, hehehe.)

Senast ändrad:

Haha! Jag tyckte att det var en bra kommentar faktiskt :D

KL

Jag tror paow blivit utvald av den nya killen som kommer in, att hon ska dejta honom nu fast i hemlighet.. Sedan kommer hon och han komma tillbaka.

Btw, har någon mer sett det oklippta klippet på Dorota och Jesper, när dom har hmm.. Torrsex? :o

Åh det hoppas jag på! :D hade varit väldigt märkligt om Paow bara försvann sådär!

Jag såg en liten snutt av det på Studio Paradise igår där de visade litegrann och jag vill inte se mer än så.. Herregud! :o

Nä, jag tror AK åkte ut "normalt" medan Paow kommer tillbaka. Paows scenario liknar ju småstadstjejernas lite grann.

Och ja, jag tittar. Tyvärr :(

Jo, det har du nog rätt i. Sjukt vad man blir involverad i spelet såhär på håll, haha!

KL

Jag tror paow blivit utvald av den nya killen som kommer in, att hon ska dejta honom nu fast i hemlighet.. Sedan kommer hon och han komma tillbaka.

Btw, har någon mer sett det oklippta klippet på Dorota och Jesper, när dom har hmm.. Torrsex? :o

Så kanske det är? Hoppas på det, så kanske vi slipper Jeppe framöver, USCH!

Jag såg bara de dom visade i tv, det räckte gott och väl :yuck:

Äh, attraktiv och attraktiv. Men han verkar ju ändå rätt fin! :D
Nu kanske ingen läser den är tråden längre men jag måste bara säga att jag har stört mig på det här så jäkla länge nu. Enda sedan jag skrev den där kommentaren har det skavt och skavt och jag har inte fattat varför men så igår kväll låg jag och sambon och diskuterade en film och då fattade jag vad problemet är; jag uttrycker mig så jävla otrevligt om killars utseende alldeles alldeles för ofta. Vad spelar det för roll om jag tycker att den här stackars Niklas är attraktiv eller inte? Varför känner jag konstant ett behov att uttrycka mig så jäkla taskigt för? Skulle min sambo uttrycka sig om kvinnor så som jag gör om män hade han varit dumpad sedan länge.

Så. Jag tar fullkomligt tillbaka det jag skrev, det var bara ohyfsat. Visst, han är inte min typ men so what?

Fast jag tycker att det är helt okej att du säger att du inte tycker att han är attraktiv, för det måste du ju inte. :)

Sen håller jag med om att man fan borde tänka lite på vad man säger om andra människor ibland, även om det "bara" är om någon på tv...

Jag tänker mest att i det sammanhanget så hade det ingen egentlig relevans.

Jag kanske överreagerar men det är i alla fall nåt jag ska ha lite i åtanke i framtiden :)

Åh alltså. Aina är ju så söt, haha. Tycker att hon växer och växer!
Dessutom gillar jag verkligen Jesper F mer och mer :D

Tycker Jesper.F är störtskön. :D

Men har fortfarande svårt för "Miss D", så otroligt tråkig människa? Eller ja, det vinklas så iallafall.

Ja, jag har också sjukt svårt för henne. Hon känns så jäkla.. intetsägande?

Nya killen fick jag ingen direkt uppfattning om :p

Tycker att han verkar väldigt "normal". Men svårt att säga när man bara har sett honom så lite.

Älskar Aina! :D Verkar så himla go och rolig, hoppas att hon stannar kvar länge till! Miss D gillar jag inte alls, och får inte något grepp om Jesper F. Ena sekunden verkar han skön och rolig, medan nästa så bara, neeeeej... O_o

KL

Jag tycker Sebastian är dösnygg, äntligen någon i min smak! :d Däremot har han väl inte visat så mycket personlighet än, men han verkar ändå ganska snäll tycker jag?

Svårt att säga så mycket om den nya killen efter det lilla men än så länge verkar han, normal.. Haha!

Nya killen verkar skön och han har muskler, det är väl aldrig fel?;)

Dorota blir bara tråkigare och tråkigare. Hon får faan åka ut nästa gång en tjej ska ut!

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V