R
Raderad medlem 6459
Sv: Paradise Hotel
Jag tror inte att hon har blivit utvald för att vara sprudlande och supersympatisk.
Jag tror inte att hon har blivit utvald för att vara sprudlande och supersympatisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag tror AK åkte ut "normalt" medan Paow kommer tillbaka. Paows scenario liknar ju småstadstjejernas lite grann.
Och ja, jag tittar. Tyvärr
KL
Jag tror paow blivit utvald av den nya killen som kommer in, att hon ska dejta honom nu fast i hemlighet.. Sedan kommer hon och han komma tillbaka.
Btw, har någon mer sett det oklippta klippet på Dorota och Jesper, när dom har hmm.. Torrsex?
Nu kanske ingen läser den är tråden längre men jag måste bara säga att jag har stört mig på det här så jäkla länge nu. Enda sedan jag skrev den där kommentaren har det skavt och skavt och jag har inte fattat varför men så igår kväll låg jag och sambon och diskuterade en film och då fattade jag vad problemet är; jag uttrycker mig så jävla otrevligt om killars utseende alldeles alldeles för ofta. Vad spelar det för roll om jag tycker att den här stackars Niklas är attraktiv eller inte? Varför känner jag konstant ett behov att uttrycka mig så jäkla taskigt för? Skulle min sambo uttrycka sig om kvinnor så som jag gör om män hade han varit dumpad sedan länge.Äh, attraktiv och attraktiv. Men han verkar ju ändå rätt fin!