Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Och btw: motbjudande Övergrepps-Jesper och hans konstanta "ger de mig sin kropp, oavsett om de vill det eller inte, skickar jag inte ut dem om jag får chansen" :yuck:
Som sagt, snacka om vidrig jävla människa.

Nä, urk på honom och alla som tycker att han är "en skön snubbe". Tack för att ännu ett jävla creep ses som så "jävla skön".

Och btw: motbjudande Övergrepps-Jesper och hans konstanta "ger de mig sin kropp, oavsett om de vill det eller inte, skickar jag inte ut dem om jag får chansen" :yuck:

Amen fy han är så otäck.

Och sen under "luciacermonin" när han valde den andra tjejen och sen gick fram och pussade blonda tjejen (kan inte dom nyas namn) :wtf: Jag hade fan inte velat ha en puss av honom!!

KL

Jag hade i vanlig ordning skämskudden i högsta hugg under de sista 10min av PH och hängde inte riktigt med i vad som faktiskt hände, så någon kanske kan klargöra: Hade alltså Samir och Jeppe sex med nya tjejen resp. Paow bredvid varandra? Och Aina och Niklas hade sex i poolen?

Är ju lite roligt att Jeppe och Niklas går hårt inför att röra om i grytan, men moraltanten inom mig tycker det är så grisigt av Niklas att ena veckan vara "jättekär" i någon för att sedan strula med någon enkom för att röra till det, och sedan ha sex med någon annan för att röra till det ännu lite till.

Och sedan gillade jag Ainas halvdana försök att först påpeka "Nej vi kan inte pga. AK", sen hipp som happ kasta sig i poolen med Niklas.

Kanske är för gammalmodig för PH helt enkelt, men underhållande är det! X)

Jag håller med dig! Gårdagens program var verkligen vidrigt!:wtf:

Sen fattar jag inte vad Anja tänker med som blir sur på Samir, när hon själv minsann kunde kyssas med Niklas.:banghead:

Och hela grejen med Paow, Jeppe, Samir och Emelie var egentligen bara så störd. Riktigt sjukt gjort av Jeppe och Niklas att "övertala" Samir till att ligga med Emelie. Förstår inte vad de ville ha ut av det? Och visst, Samir borde ju kunna tänka lite själv, men jag är inte förvånad att han föll så lätt för grupptryck heller så osäker som han verkar vara.

Och Niklas får jag säga verkar vara en lika vidrig kille som många av de andra där inne. Väldigt manipulativ.

KL

Herrejösses vilka männsikor alltså. Jag vet inte ens vad jag ska säga? Haha.

Och Jesper?! Eller Jesprarna kanske man ska säga... Läste i Paows blogg att hon och Jeppe tydligen varit tillsammans efter programmet. Helt obegripligt hur man kan vara tillsammans med en sådan person.

Och sedan gillade jag Ainas halvdana försök att först påpeka "Nej vi kan inte pga. AK", sen hipp som happ kasta sig i poolen med Niklas.

Och sen Niklas "vi ser vad som händer bara/tar det som det kommer" eller vad han sa och sen direkt på Aina :cautious:

Jag ville ha drama men igår satt man helt paff.
Hela grejen med Samir, Jeppe, Paow och Emelie är så stört. Samir måste vara så otroligt osäker (som andra redan sagt). J och N snackar om att han aldrig skulle få ligga med Anja i TV och vad killarna utanför skulle tycka och då hoppar han i säng med Emelie. Och vem är Niklas att snacka som innan var så kär i AK.

Och andra Jeppe, lägg ner! Herregud skaffa en flickvän om du skeda. Tycker Magda kan verka lite sur men hon gjorde helt rätt som inte skedar om hon inte vill :bow:

Ikväll hoppas jag
att nya killen är dösnygg (om det kommer någon)
att Anja förstår att hon bara har en ph-förälskelse, tuffar till sig och satsar 100% på nya killen.

Och Niklas får jag säga verkar vara en lika vidrig kille som många av de andra där inne. Väldigt manipulativ.

Word på det!

Sjukt att han bara blev helt personlighetsförändrad igår! Tycker ändå att han framställts som ganska så snäll och oskyldig. Blev lite förvånad där faktiskt.

Kl

Alltså vilket jävla avsnitt. Jesper fröjd är så jäkla obehaglig, fy och usch! Och vafaan, Nicklas! Vem ska jag nu heja på?:(

*kl

Håller med er andra.. jag är besviken på Niklas, jeppe 1 och 2 har jag aldrig haft nått till övers för och ja.. jag vet inte

kl

Jag såg precis kvällens avsnitt. Niklas bara sjunker mer och mer.
Finns ju ingen sympatisk kille kvar att heja på!

Helt sjukt löjligt att Niklas och Jeppe går omkring som värsta livvakter åt Fröjd. Han får ju inte ens prata för sig själv utan att de ska lägga sig i. Fast med tanke på vilka kommentarer som han lägger så är det väl kanske lika bra!

Haha, alltså Samir. Att man ens kan tycka så synd om sig själv.

Hahaha eller hur! Ba *buuhuuuu ni tvingade miiig fast jag inte viiihiilleeehee* bah ååh sluta sura klart du ville.

Jag önskar att Thobias åker ut, mest för att han hittills har varit tråkig och det har inte hänt så mycket runt honom.

Åååh nej nu önskar jag att Jesper åker ut (inte han Fröjd fast han får gärna åka nästa gång). Han är så himla grisig och tror att han är kung över gänget :wtf:

Vilka gökade i slutet? Mia och?

Tror det var Niklas.

KL

Alltså dra mig baklänges, Jesper&Jesper och Niklas har ju blivit helt skvatt galna. Det är ju precis som Anja säger, dom vill bara trycka ner henne.

Så otroligt fegt av allihop att ge sig på henne i grupp och skälla och gapa över en skitsak. Det är ju inte klokt.

:wtf:

Nu skäms jag faktiskt för att jag kollar.

"Alla som inte tycker som jag är horor"

Fint Jeppe. Verkligen. :arghh:

Jag gillar Anjas integritet. Att hon orkar. O_o

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar