Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Åhh, haha, fan va kul det hade varit :D actiiion. Fast man vill ju ha in nytt, sjukt less på att det "alltid" är samma gamla tillbaka in...

Fan va grym du ääär Sleepan!

Äh. De hintade ju om det innan pausen :p

Kl

Alltså. Äckel.
"Ja men alltså, varken du eller jag njöt ju. Vi kom ju inte! "

Alla vet ju att det bara klassas som sex om båda kommer. Samma gäller för våldtäkt, man kan bara bli dömd om båda kommit, för annars har man ju inte haft sex.* :)

Alltså Jeppe. Han är så obehaglig att jag inte ens vill titta så länge han är kvar i huset.:eek:

*Källa: alla friande våldtäktsmål.

Jeppes attityd och hela han är riktigt vidrig, jag får också rysningar över hans sätt att vara. Lilla osäkra pojke..

"Vi påbörjade något men vi hade absolut inte sex"... och sen "jag avslutade det". Tyckte det var bra av Linnea att påpeka "JAG avslutade?".

Vidriga människa.... :wtf:

Det känns jävligt trist att ALLA som åkt ut har fått komma tillbaka, det lönar ju sig inte att spela ut folk då? Fy faan vad äcklig jeppe är, hur kan alla tycka han är så jävla snygg? ett mysterium för mig.

Alla har inte kommit tillbaka, Björn t.ex. har ju inte gjort det.:)

Håller med alla om Jeppe, vidriga människa!:yuck:

Kl

Tänkte på det, nu när Tobias blev dödlig igen, skulle inte han kunna avslöja att vampyrerna är immuna? För om det kom ut skulle ju dom åka hem! Så slipper man Jeppe och Joppe ;) Ända tråkiga då blir ju att även Aina och Linnea åker :S

Nu hoppar jag in lite i diskussionen här..

Mina åsikter om folket.

Samir - Jag har väldigt delade åsikter om honom, nu sista tiden har fokuset på honom minskat allt mer. I början var det han som var dramaqueen men nu efter hans "snedteg" har han tonat ned hela sig själv ganska mycket.
Anja - Jag har egentligen ingen åsikt om henne, mer än att jag inte gillar henne alls.
Aina - Åhh, jag älskar henne. Hon är en av de jag håller på i vinnarparet. Hon är liten, söt och det känns inte som att hon spelar på riktigt samma allvar som de andra gör. Hon spelar absolut, men hon har ingen att spela med utan har hela tiden vart den som fått flytta på sig.
Joppe - Fick nog av den människan väldigt fort. Orkar knappt se honom, den enda som verkar gilla honom är Jeppe och dom två är lite av samma skrot och korn.
Paow - Jag har alltid gillat Paow. Hon verkar vara rätt fram, samtidigt som hon håller sig lite i bakgrunden. Jag tycker rent av synd om henne att hon fastnade för Jeppe som är ett regelrätt svin i PH. Men det verkar om man läser hennes blogg som att de har kört sig ordentligt och att hon dejtar Samir istället, den hon valde vid första parsermonin.
Jeppe - ett svin rakt igenom. Såg han och Paows medverkan i studio paradise.. "det var ett spel, jag hade inga känslor" men tjäna, vilken planet är du kastad från?
Thobias - Inga åsikter alls om honom, men han verkar inte riktigt passa in i gänget utan är mer försiktig och tillbakadragen.
Linnea - Snygg som få! Gillar enormt att hon kom in och jag hoppas att hon och Aina fortsätter att hålla sams. Även hon är en av dom jag hoppas på att få stå i vinnarparet.
Tobias - Den enda killen i huset jag tycker verkar vettig och har verkat vettig. Vad är det för idioter de släpar in, inf, allt för att göra tv.
Mia
Emmelie - Jag gillade henne först men har under denna veckans program fått en helt annan syn på henne. Vilken dramaqueen. "se mig, ta på mig, lyssna på mig". Näe hon går bort hon med.

De tre jag gillar är alltså, Aina, Linnea (linean ;)) och Tobias.

Jag börjar även tröttna på att de gamla kommer in hela tiden. Visst, det är inte många veckor kvar, drama = bra tv, så jag hade på känn att Jeppe skulle komma tillbaka. Jag har även en svag känsla av att Fröid (hur fastän stavar han sitt namn?) kommer tillbaka. Det känns som att tv3 vill ha tillbaka de som tittarna inte vill ha tillbaka..

Fast de skulle väl inte åka hem? De blev väl bara av med immuniteten? Eller? :)

Hoppas han avslöjar det iaf! :)

Kl.

Blev lite smått förvånad när min gamla kollega dök upp i programmet häromveckan. Syftar alltså på Thobias. Det var kul att se honom igen även fast han kanske inte riktigt verkar ha kommit in i gänget ännu..

kl.

fattar INTE hur Linnea kunde välja Spiderpig över TH....
Kan de inte bara slänga ut Jeppe och hans vidriga beteende omedelbums. Vem tror han skulle rösta på honom i en final? Ja förutom Spiderpig som är oändligt kär förstås. :yuck:

Annars gillar jag Linnea, verkar vara en vettig tjej.
Men vadfan håller Anja på med, hon måste ju sluta lacka ur varje gång Samir snackar med en annan tjej. Det funkar ju inte riktigt så.

Nej, jag håller på Niklas och Aina nu. Gillar Tobias också men har tröttnat lite på Mia tyvärr, hon blir för mycket översittare ibland känns det som.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.