Sv: Paradise Hotel
Nu hoppar jag in lite i diskussionen här..
Mina åsikter om folket.
Samir - Jag har väldigt delade åsikter om honom, nu sista tiden har fokuset på honom minskat allt mer. I början var det han som var dramaqueen men nu efter hans "snedteg" har han tonat ned hela sig själv ganska mycket.
Anja - Jag har egentligen ingen åsikt om henne, mer än att jag inte gillar henne alls.
Aina - Åhh, jag älskar henne. Hon är en av de jag håller på i vinnarparet. Hon är liten, söt och det känns inte som att hon spelar på riktigt samma allvar som de andra gör. Hon spelar absolut, men hon har ingen att spela med utan har hela tiden vart den som fått flytta på sig.
Joppe - Fick nog av den människan väldigt fort. Orkar knappt se honom, den enda som verkar gilla honom är Jeppe och dom två är lite av samma skrot och korn.
Paow - Jag har alltid gillat Paow. Hon verkar vara rätt fram, samtidigt som hon håller sig lite i bakgrunden. Jag tycker rent av synd om henne att hon fastnade för Jeppe som är ett regelrätt svin i PH. Men det verkar om man läser hennes blogg som att de har kört sig ordentligt och att hon dejtar Samir istället, den hon valde vid första parsermonin.
Jeppe - ett svin rakt igenom. Såg han och Paows medverkan i studio paradise.. "det var ett spel, jag hade inga känslor" men tjäna, vilken planet är du kastad från?
Thobias - Inga åsikter alls om honom, men han verkar inte riktigt passa in i gänget utan är mer försiktig och tillbakadragen.
Linnea - Snygg som få! Gillar enormt att hon kom in och jag hoppas att hon och Aina fortsätter att hålla sams. Även hon är en av dom jag hoppas på att få stå i vinnarparet.
Tobias - Den enda killen i huset jag tycker verkar vettig och har verkat vettig. Vad är det för idioter de släpar in, inf, allt för att göra tv.
Mia
Emmelie - Jag gillade henne först men har under denna veckans program fått en helt annan syn på henne. Vilken dramaqueen. "se mig, ta på mig, lyssna på mig". Näe hon går bort hon med.
De tre jag gillar är alltså, Aina, Linnea (linean
) och Tobias.
Jag börjar även tröttna på att de gamla kommer in hela tiden. Visst, det är inte många veckor kvar, drama = bra tv, så jag hade på känn att Jeppe skulle komma tillbaka. Jag har även en svag känsla av att Fröid (hur fastän stavar han sitt namn?) kommer tillbaka. Det känns som att tv3 vill ha tillbaka de som tittarna inte vill ha tillbaka..