Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gabbi!
Nog för att jag visste att du var en fena på ciklider och akvarium, att du gillade att cykla hade jag ju iofs också koll på.
Men att det var DU som var den där Gabbi som min cykeltokige granne omnämnde, DET visste jag däremot inte.
"Jo, det är en tjej på Buke som också gillar cyklar, men mest är hon bäst på fiskar." sa jag när jag berättade om en "tokskalle" som skulle cykla runt i Afrika på en spinkig sadel.
"Njae, hon är hon lika bra på båda sakerna, hon har ju skrivit böcker och bla bla bla..." började han rabbla upp, med lite andakt i rösten.
Hoppas du får en helt fantastisk upplevelse och att vi andra får se bilder sen, jo, grannen tycker att du är normal och att du hade en "grann girra" att trampa dig runt på, något om att "det är en specialized..."
Tydligen något bra, i min värld finns ju Monark, Crescent och Promovec... typ
Lycka till på ditt äventyr och uppdatera oss gärna när/om du får möjlighet till det!
Nej vad roligt, var det du? Du stod inne i kuren och jag gick bakom den?
Humor. Du får hojta till nästa gång!
Åh du visste detHaha. Jo, det har jag lyckats förstå. Där har jag en helt annan sovsäck som väntar på mig. Den tunna gäller bara låglandet.
Åh du visste det
Jag är i trakterna samtidigt som du, vinkar om jag ser dig.
vad at du dem andra fem dagarna??????
imponerad och inspirerad