pris på pizza

Sv: pris på pizza

På den lokala pizzerian kostar en Hawaii 65 kr och då ingår sallad. Annars kostar pizzorna mellan 58-120 kr.

Jag hälsar sambon det:

- vi ska sälja vårt hus och flytta till Halmstad.
- varför?
- så jag kan äta pizza och hänga med kratus lite oftare, fattar du väl?!

:D

och när jag gick på gymnasiet (10 år sen) kostade lunchpizzan på närmsta (och bästa) pizzerian 40:- inklusive dricka. Gott, billigt, och alldeles för mycket pizza :o

För tio år sedan gick jag också på gymnasiet, kommer ihåg att jag och min kompis brukar gå ner på samhället och dela en margarita. 20 spänn per skalle och så vatten till, lagomt dyrt när man var student :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Mat Jag vet, jag är fortfarande igång och försöka lära mig privatekonomi och framför allt matbudget. Jag försöker just nu skala ner det till...
19 20 21
Svar
419
· Visningar
30 559
Senast: honung
·
Juridik & Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 439
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 293
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet