Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, så han valde Sofi???
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om Per istället ... Kanske är det jag som har fått fel på ögonen, men av det jag såg, så visade han ju att han så uppenbart gillade Kristin. Eller så är han en jäkligt bra skådis. Såg inget av detta mellan Sofi och honom ... Fast jag har ju inte tittat på dagens avsnitt än förstås. Men tycker att det var ganska fult gjort av honom att hålla om Kristin, kyssa henne, och allt, och sedan inte välja henne ...
*kl*
Alltså, det var ju så JAG blev kärlekskrank när man fick se Mikael säga "Jag älskar dig"
*kl*
Alltså, det var ju så JAG blev kärlekskrank när man fick se Mikael säga "Jag älskar dig"
Jag får också rysningar av Pia, tycker den andra (hon är ju dessvärre så försynt att jag inte ens vet vad hon heter) ger ett betydligt mer sympatiskt intryck. Hoppas han väljer henne!
I övrigt tror/hoppas jag så här:
Marlene - Mats, om bara hennes känslor vaknar till liv. Vilket kanske är svårt om man mest får ha rollen som mamma/arbetsledare.
Pär - Sofie. Har jag trott hela tiden, fast för trailern som visades igår inför nästa veckas avsnitt så verkade han ju ligga och nästan hångla med Kristin, så där är jag kanske helt ute och cyklar.
Nisse - Carina (?), hon som inte är finska och inte är den mörka som han var och fiskade med.
Har för mig att det bara är nån vecka eller så, inte alls lång tid alltså...