Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och för att återkoppla till det här, det hade varit så mycket mer intressant att höra brevskrivare respektive bönder utbyta mer tankar kring situationen och hur det har varit istället för att det skulle bli så HÖHÖ-igt.Alltså "grabb" respektive "tjej" uppdelningen?! Fy sjutton så stereotypt och trist. Och så BRÖÖÖÖÖLIGT och snubbigt snack killarna hade. Jättekul, eller inte.
Ja, han har ju verkligen växt i mina ögon. Så dötrist han var hemma på gårn.
Jag tycker att det kändes idag som att Charlie inte alls är så kär i Jennifer. Han ser helt oberörd ut av hennes snack men säger "rätt saker". Men när Jennifer började prata om att han borde flytta till Slöinge såg han lite nervös ut och började prata om att det fanns gott om tid och smekte henne lite tafatt på handen. Blä för honom! Tycker så synd om Jennifer.
Jag tycker att det kändes idag som att Charlie inte alls är så kär i Jennifer. Han ser helt oberörd ut av hennes snack men säger "rätt saker". Men när Jennifer började prata om att han borde flytta till Slöinge såg han lite nervös ut och började prata om att det fanns gott om tid och smekte henne lite tafatt på handen. Blä för honom! Tycker så synd om Jennifer.
Jag tror dom gjort en cliffhanger på Erik och Linnea. Hon är nog inne i huset och värmer bullar typ. Så har dom ju gjort tidigare. Att det verkar som att det inte gått nå bra och sen så bor hon där och är bara på ett ärende eller håller på dukar..
Jag hade gärna sett mer av Per och Carolas relation på gården, den har ju tv4 helt klippt bort...
Jag dog lite när jag precis sa till sambon att "linnea och Erik verkar inte ha något att prata om". Och linnea säger " jag tror aldrig det kan bli en pinsam tystnad mellan oss".
T.o.m min 10-åriga son reagerade på det där... uttryckte skrattande att "jahaaa, är det SÅ DÄR grabbar går på spa"...Alltså "grabb" respektive "tjej" uppdelningen?! Fy sjutton så stereotypt och trist. Och så BRÖÖÖÖÖLIGT och snubbigt snack killarna hade. Jättekul, eller inte.
Vilken härlig son du har!T.o.m min 10-åriga son reagerade på det där... uttryckte skrattande att "jahaaa, är det SÅ DÄR grabbar går på spa"...
Nu pratar vi iofs rätt mycket om hur tjejer respektive killar framställs i tv och på nätet, men ändå så klockrent