Jag har uppfattat det som att hela redovisningen av "hur gick det" kommer i tv-avsnittet på onsdag, inklusive "webb-bönderna".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vilken radiokanal?Lyssnade på en intervju på radio med Sigrid - NU steg hon minst 10 steg på min skala Jösses vilken tuff, rak och reko tjej som visade sig "irl"
Ja jag erkänner, jag har omvärderat Sigrid helt klart.
P4 Gävleborg. Hon var gäst hos "sök och finn med Hasse Persson"Åh, vilken radiokanal?
Hittade bara den med Jennifer, men bättre än ingetP4 Gävleborg. Hon var gäst hos "sök och finn med Hasse Persson"
Finns det en med Jennifer? Vilken kanal då?Hittade bara den med Jennifer, men bättre än inget
p4, jag sökte på bonde i SR appen.Finns det en med Jennifer? Vilken kanal då?
Linnéa och Erik bor ju fortfarande ihop (om det inte stormat för mycket om dem pga av att BSF sänds nu vill säga enligt vad någon skrev här tidigare
Annars tror jag som du @Kiwifrukt
Ja de är ju skrivna på samma adress i alla fall.
Jag läste på ett annat forum för några veckor sedan att inga av paren var skrivna på samma adress. Men det kan ju hända att de avvaktat med det tills dess att slutvalet hade varit. Linnea bodde väl hemma innan som jag förstått det, så då är det ju lätt att ha kvar sin adress men bo någon annanstans.Ja de är ju skrivna på samma adress i alla fall.
Jag läste på ett annat forum för några veckor sedan att inga av paren var skrivna på samma adress. Men det kan ju hända att de avvaktat med det tills dess att slutvalet hade varit. Linnea bodde väl hemma innan som jag förstått det, så då är det ju lätt att ha kvar sin adress men bo någon annanstans.
Känns ju ändå som att det inte enbart var Charlies beslut att inte fortsätta med Jennifer, nu när man ser programmet. Oavsett om han nu var ärlig med sina känslor eller bara spelade ett spel.