Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har funderat på en sak, detta med dubbdäckförbudet på vissa gator. Det är nämligen så att gymmet jag åker till till har en...
Svar
5
· Visningar
1 213
Senast: Grazing
·
Äldre Ja, hur länge håller kallrökt lax köpt i lösvikt i fiskaffär?
Svar
4
· Visningar
9 734
Senast: labb
·
Äldre Brukar dom gå över efter ett tag eller hänger dom med hela tiden man tar medicinen? Eller det är olika?
2
Svar
20
· Visningar
3 901
Senast: MM
·
Äldre Min Iphone 4S har börjat bråka mer och mer. Nu under vintern har den lagt sig till med ovanan att stänga av sig själv om jag använder...
2
Svar
32
· Visningar
6 064
Senast: Zaga
·
Äldre Som bussförare ser man ju tyvärr en hel del påkörda djur. Om dom är döda, ska man ringa nån ändå? Vad gäller vid husdjur, om jag ser en...
Svar
18
· Visningar
20 187
Senast: Nominous
·
Äldre Jag har bestämt mig för att ordna en riktigt romantisk myskväll för min sambo. Nu menar jag verkligen over-the-top-romantisk, alldeles...
2
Svar
24
· Visningar
17 176
Senast: Karma
·
Äldre Hej! I nåt avsnit av fråga olle dokumentären så är det en kille som gjort en bok om snoppkonster, alltså olika saker du kan göra med din...
Svar
3
· Visningar
1 312
Senast: Fille
·
Äldre Måste bara ha lite svar ifrån omvärlden! En kompis skulle komma hem till mig igår kväll. Hon skulle höra av sig när hon körade hemifrån...
2
Svar
36
· Visningar
5 499
Senast: vinternoll
·
Äldre Hoppar in från Ungdom! Ska eventuellt på bal på mitt universitet och klädkoden är mörk kostym. Har läst runt lite och kommit fram till...
Svar
7
· Visningar
2 755
Äldre Hej! Jag är på jakt efter ett riktigt bra kalenderverktyg :) Jag använder Google Calendar i dagsläget men tycker att den är ganska...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Singoalla
·
Äldre Har blivit bjuden på ett bröllop, kul tyckte jag och blev glad Fick sen av bakhåll veta att jag och en annan tjej bara blev bjudna...
2
Svar
23
· Visningar
5 447
Senast: Tjôta
·
Äldre I den svenska debatten är det ofta en stor elefant i rummet. Många ser den medans andra låtsas om som den inte finns där. Skulle nu...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 815
Senast: KTM
·
Äldre Kan ni filosofiintresserade bukare rekommendera bra litteratur för någon som vill sätta sig in lite i ämnet? :)
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: EmmaBovary
·
Äldre Kallar du dig feminist? Vad betyder "att vara feminist" för dig? Anledningen till min frågeställning är att jag tittade på programmet...
19 20 21
Svar
409
· Visningar
26 731
Senast: monster1
·
Äldre Jag har råkat ha en lampa för inomhusbruk ute i tre veckor, det har varit ca -20 grader som kallast. Lampan står nu inne och tinar...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: fryckan
·
Äldre Det kanske har funnit s någon liknande tråd här förut, men jag kör ändå: Har ni några tips som underlättar, bättrar eller bara gör...
2
Svar
20
· Visningar
3 019
Senast: CK
·
Äldre Sitter och försöker planera min kommande sommar, men det går en anings trögt, minst sagt :p Vet att jag ska på något ridläger i ca. 1...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: AVB
·
Äldre Om någon som är ung och ostraffad, begår flera brott i samma gärning såsom Vållande till andras död, smitning, olovlig körning och...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Sedna
·
Äldre En person är åtalad. Hen har tagit pengar ur en föreningskassa (60') och fört över till sig eftersom hen inte ansåg att föreningen...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: tanten
·
Äldre Nyss råkade jag slå på TVn och såg sista minuterna av programmet Den enda vägen västerut. Det handlar om Petsamotrafiken där 600...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama