Känsliga ämnen.

Sv: Känsliga ämnen.

Att bredda synfältet och läsa allmänbildande saker gör nog de flesta i denna tråden.
Jag älskar dokumentärer som tex Dox. Därför undviker jag Flashback och avpixlat, de är inte upplysande och ger mig ingen info.

Jag behöver ingen info om hur förorten fungerar, vad utanförskapet ställer till med. Jag är uppväxt i det, jag vet pro's and cons. Och hur många program SD än är med i kommer jag aldrig tro en vit medelklasssnubbe som säger att invandrare är dumma.

Bemöt gärna mina inlägg också. Känns lite PK att välja ut vissa bara.

Precis. Man publicerar bara artiklar och kommentarer som passar in i den definierade Politiska Korrektheten. Mycket censur och filter.

Att bredda synfältet och läsa allmänbildande saker gör nog de flesta i denna tråden.
Jag älskar dokumentärer som tex Dox. Därför undviker jag Flashback och avpixlat, de är inte upplysande och ger mig ingen info.

Jag behöver ingen info om hur förorten fungerar, vad utanförskapet ställer till med. Jag är uppväxt i det, jag vet pro's and cons. Och hur många program SD än är med i kommer jag aldrig tro en vit medelklasssnubbe som säger att invandrare är dumma.

Bemöt gärna mina inlägg också. Känns lite PK att välja ut vissa bara.

Det är en dokumentär och ingen länk till någon extremt vinklad sida. Se något avsnitt och återkom sedan så skall jag bemöta dig.

Inom ämnen där det är relevant och inte generellt och det är ju bra..

Så hela din diskussion handlade om den dokumentären specifikt?
Det ger inte dina andra inlägg sken av nämligen.

får en känsla av att skägget gör att du inte talar ut ordentligt.

Kommer inte hända. men ett tips till dig som ny på buke (as if!) om du vill diskutera är att lyfta fram ett ämne tydligare.

Man kan inte ha en diskussion när ena parten inte är är beredd att lyssna. Det är ju lite det som är poängen med en diskussion.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka