Om du skulle göra en kväll så romantisk du bara kan...?

Sv: Om du skulle göra en kväll så romantisk du bara kan...?

bubbelbad tycker jag oxå är väldigt romantiskt och myyyysigt :D gärna med badsalt, ljus och kanske en liten massage I badet.

Vi har tyvärr inget badkar så varken vanligt bad eller bubbelbad funkar tyvärr, annars är sånt jättemysigt!

Ponylove - Jag älskar underkläder själv, det är lite av mitt kall, så "sexiga underkläder" har jag även till vardags. Men ska definitivt försöka hitta några nya fina som jag kan ha på mig kvällen till ära :) och fina kläder såklart!

Tack igen till alla för alla tips ni kommer med, ni är guld! Från att inte ha en aning om vad jag ska hitta på har jag nu flera idéer och ska nog kunna få ihop en fin kväll i slutändan :)

Hjärtformad dessert! Gärna en med choklad.

Har tidigare kört ut till ett gammalt färjeläge i mörkret, utrustad med värmeljus, picnic och filtar. Inte helt fel inte :D Även kört samma variant vid en frusen sjö. Rekommenderas. Sen varmt bad eller bastu när man kommer hem.

Liknande trådar

Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 829
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar