Bjuden till bröllop-som reserv

Sv: Bjuden till bröllop-som reserv

Om hon bestämmer sig för att vara en surpotta, ja.
Men det finns ju massor av andra alternativ att välja mellan. :)

Jo, det gör det ju. Jag tycker bara att det är trist (och lite oförskämt) av dig att skriva så.

Har blivit bjuden på ett bröllop, kul tyckte jag och blev glad

Fick sen av bakhåll veta att jag och en annan tjej bara blev bjudna som reserv då två andra hade tackat nej.

Hur skulle ni tycka om det?
Skulle ni gå?

"Hurra, trista kusinen Nisse och hans elaka fru Ulla har fått förhinder! Då kan vi bjuda Luvatuva!"

För övrigt har jag aldrig hört talas om att få veta något "av bakhåll". Låter som om någon stod bakom ett hörn och sen hoppade fram helt oväntat för att berätta.

För övrigt har jag aldrig hört talas om att få veta något "av bakhåll". Låter som om någon stod bakom ett hörn och sen hoppade fram helt oväntat för att berätta.

Förmodligen menar TS att denne fått reda på det bakvägen ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Är det ide att höra av sig till skolan om man är reserv 2 på en kurs efter andra antagning? Eller får man ett meddelande på antagning.se...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: co-SMAD4
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 800
Senast: Oh_really
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
324
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama