Sv: Konstiga/töntiga/pinsamma grejer ni har för er?
Haha egentligen kanske man inte är så konstig ändå om det är så många som gör alla dessa saker? Kanske man ska klassas som normal istället
- Försöker också alltid kolla/lyssna om någon granne är påväg ut i trapphuset när jag går ut. Kan få halvt panik om jag har gått ut, låst dörren och hör att någon annan är i trapphuset. Står som förfrusen och "gömmer" mig om det är någon på någon våning nedanför som går ut, väntar tills jag hör att porten slår igen och sen jag kan gå ut.
- är jag och handlar mat så gömmer jag mig för bekanta där också. om dom inte har sett mig såklart. Hatar att träffa på folk i matbutiken för folk kollar ALLTID vad man har i sin kundvagn och jag tycker inte alls att det är trevligt när någon börjar kommentera vad man har i sin kundvagn.
- äter sjukliga mängder glass. Kan inte heller få brainfreeze som någon skrev. har provat massa gånger men det funkar aldrig.
- älskar att bada och kan gå upp mitt i natten för att lägga mig i badet. Har jag tråkigt en dag så badar jag flera gånger och ibland så badar jag hela dagar. Alltså fyller upp badkaret, badar en timme, ut med det gamla, kalla vattnet och i med nytt varmt vatten igen..
- Gör ALLTID ljud när jag kör bil. ropar "wiiie" i farthinder och rondeller (kan ibland köra flera varv i rondellen bara för att det är kul och då tävlar jag med mig själv hur många varv jag hinner köra på ett "wiie"), gör motorljud och trots att kör automatbil så gör jag extra motorljud när bilen växlar, i kurvorna gör jag rallyljud och ibland leker jag rally med mig själv, "efter raksträckan på 200meter kommer en snäv högersväng.." VÄLDIGT svårt att vara tyst när man har passagerare..
- pratar såklart med hund och häst på det mest gulliga sättet.
- Går jag förbi en spegel här hemma så MÅSTE jag stanna och göra olika poser och ev. ta några egopics om jag har telefonen med mig..
Haha detta var vad jag kom på nu, är säkert mer saker..