Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHAHA!!!
på allt utan dina förbaskade godispapper!
Jobbig? Du verkar fantastisk!!
KL
-När jag sitter i soffan måste jag ha en filt på mig! Spelar ingen roll om det är 28 grader i rummet, det måste ligga något över knäet.. Kan inte sova utan täcke heller, ibland räcker det ju med bara påslakanet, men det väger för lite.. Tunga filtar och täcken är dom bästa : P
.
Alltså åh, jag älskar digÅh, jag har så många knepiga och framförallt töntiga saker för mig. Om jag började räkna upp alla skulle jag troligen skapa en bild av mig själv som lätt sinnessjuk... Ett axplock;
Om jag ska äta middag framför TV:n - oavsett om det är hemma hos mig i min ensamhet eller hos någon annan i sällskap - så sitter jag på golvet och äter. Soffbordet hamnar ungefär i höjd med bröstet och det är så jäkla bekvämt. De som inte är vana brukar tycka att detta är lite udda.
Jag har i princip alltid hörlurar med podd eller musik i öronen när jag går utanför dörren om jag är ensam. Har blivit så van att jag på riktigt tycker att det är lite jobbigt om jag glömt dem när jag ska in och handla eller åka buss. Någon kan ju få för sig att prata med mig?!
Jag och en av mina bästa kompisar brukar väcka varandra på morgonen genom att lägga sig ovanpå den andra.
Ibland kommunicerar jag precis allting genom att sjunga det som "opera", speciellt när min brorsdotter är i närheten. ("Va-har har du la-hagt di-hna VAH-HA-NTAAAAR?")
Ett tag - inte lika mycket längre - hittade jag på "-sson" namn åt allt och alla. Kattsson, kruksson, väsksson, mammasson.
Ger mig själv och andra olika militärtitlar. Typ i mataffären när det ska handlas: "Om jag är Överste Kundvagn så är du Kapten Plånbok".
Ibland jamar jag åt min mamma och vägrar svara på vidare tilltal förrän hon jamar tillbaka.
Drar extremt olämpliga och icke-PK skämt.
Är drygt 20 år gammal men roar mig fortfarande gärna med att stoppa godispapper innanför tröjan på folk.
Ibland utbrister jag "DU ÄR INTE MIN RIKTIGA MAMMA" när jag märker att en diskussion börjar hetta till mellan mig och min bror.
Driver människor i min omgivning till vansinne genom att börja prata bebisspråk med dem när de är irriterade/griniga/hungriga/har slagit sig.
Slutsats: Fan vad jobbig jag är.
+
Tycker om att sitta/ligga på golv. Gör det särskilt när jag hälsar på hos folk. Tror det kommer ifrån när jag var liten och ville att deras katt/hund etc skulle söka kontakt med mig.
++