Skuldsatt - vad händer nu?

Sv: Skuldsatt - vad händer nu?

Det är många som är eller har varit i din sits. Livet är defintivt inte över allt går att lösa men det tar kraft och mod att ta tag idet. Finns ett forum som heter Fattiga riddare jag varmt kan rekomendera. Där finns massor av kunskap råd tips och stöd från andra i skuldfällan. Dels kan du göra inlägg och få konkreta råd kring din sits dels kan du läsa om allt ifrån hur man bestrider till vilka rättigheter du har mot inkasso fogde mm. Sen kan det ju vara skönt att bolla med andra som är i samma sits. Sluta strutsa nu och kom upp till ytan du fixar det.

Kram

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 940
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Jag har haft mycket oväntade utgifter senaste tiden vilket gör att jag halkat efter med ekonomin. I kombination med en djup depression...
Svar
12
· Visningar
2 038
Senast: Gnist
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett minst sagt svårt problem. Jag blev medryttare på en häst i ett trevligt stall och allt var frid och fröjd. Jag betalade...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
15 306
Senast: Bison
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 980
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar