Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Är medbjuden till en stor formell fest på mammas jobb om ett tag där det på inbjudan stod "Klädkod: Kavaj". Då jag inte är överdrivet...
Svar
5
· Visningar
1 531
Senast: Anna
·
Äldre Är det nått ni brukar tänka på, att ni slösar på er (eller andras) tid? Vad innebär det att slösa på tid för er? Jag fick mig en...
2
Svar
31
· Visningar
3 472
Senast: Hoppelhase
·
Äldre Jag blev medlem på ett nytt gym nu till nyår. Jag anmälde mina kontouppgifter i kassan när jag blev medlemskapet och betalade...
Svar
15
· Visningar
1 841
Äldre Reser till Teneriffa på söndag, har bokat all inclusive. Har aldrig haft sånt förut. Hur gör man med dricks? Och hur mycket ska/bör...
Svar
2
· Visningar
708
Äldre Om jag ska handla på någon annans icakort, alltså ett sådant man inte behöver kod till, hur gör jag då? Drar man kortet som ett...
Svar
7
· Visningar
2 908
Senast: GotAsecret
·
Äldre Har en vän i chile som blivit utkallad i krig...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Poisonous
·
Äldre Nu glömde jag inte halva rubriken ;) Har den senaste tiden sett lite på matlagningsprogram och olika tävlingar. Det började i julas...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 006
Senast: honung
·
Äldre 2014 har börjat och det är dags att ta tag i livet igen ;) Jag gick med i VV förra året och tycker att det funkade jättebra!! Bäst är...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: ammisan
·
Äldre Jag fattar absolut ingenting!! Finns det någon lite klokare människa här som skulle kunna hjälpa mig att tyda denna usla tidtabell? Det...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: GotAsecret
·
Äldre Ska bjuda på mat ikväll och en av gästerna tål inte mjölkprotein. Kan jag ta havredryck istället för mjölk att göra sås på? Eller ska...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 536
Senast: hastflicka
·
Äldre Vad tycker ni är okej/inte okej att lägga ut bild på när det gäller ens egna barn? Varför? Jag har vänner som bombar sina sidor...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 278
Senast: kryddelydd
·
Äldre Kan jag ha mer otur med livet? Tog hit min kille från Turkiet på turistvisum. Vi åkte till Tyskland och jobbade. Jag betalade allt för...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 943
Senast: erikn89
·
Äldre I höstas vann jag ett presentkort på 15000 hos STS. Min mor(som är snäll) sa att jag borde välja någon av de lite dyrare resorna då jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 431
Senast: erikn89
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article18135059.ab#xtor=AD-500-[aftonbladet]-[TF_sociala_medier_artiklar]-[Lista]...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
15 592
Äldre Jag är sugen på lite skräckfilm ikväll. Någon som kan tipsa om någon bra? Favoriterna hamnar gärna på vampyrer och varulvar. Men annat...
2
Svar
27
· Visningar
2 027
Äldre Så otroligt vackert! http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/guds-hand-fotograferad-pa-nytt/ Flera fantastiska nebulosor...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: vallhund
·
Äldre Hej lika bra att jag säger det som jag har varit med om i skolan då jag gick i skolan. Redan på grundskolan så blev jag mobbad av en...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag har hittat en rolig laserlampa som antingen projicerar inuti sin glob eller så tar man av höljet och så projicerar den över...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: Lupino
·
Äldre Jag har en Samsung galax s4 . När jag ställt in memo i kalendern så säger den ju till när händelsen är. Men några sekunder senare får...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: _FiA_
·
Äldre Barnens dopklänning hänger i garderoben här eftersom jag inte vill att mössen käkar upp den. Men jag vill ju egentligen packa ner den på...
Svar
10
· Visningar
2 523
Senast: Tass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama