Is
Trådstartare
Sv: Att slösa tid..
Jag tänkte på barnets säkerhet ja och hade inte en tanke på att jag kunde låta besserwisser när jag skrev det(men som det uppenbarligen blev uppfattat). Men dina frågeställningar är ju jätte bra så det tipset ska jag ta vara på och lägga på minnet
När det gäller mer privata saker så är jag nog ganska noga med att inte alltid bejaka min besserwisserimpuls att komma med tips och åsikter i tid och otid. I det fallet du beskriver så hade jag inte ansett det allvarligt nog för att komma med ett sånt inlägg, det är på en sån nivå att det faktiskt låter lite som om du inte har nåt bättre för dig och bara vill vara en show off. Det kan ju vara en fråga att ställa sig i såna lägen: vad vill jag uppnå med att informera om det här? Vad händer om jag inte gör det?
Jag tänkte på barnets säkerhet ja och hade inte en tanke på att jag kunde låta besserwisser när jag skrev det(men som det uppenbarligen blev uppfattat). Men dina frågeställningar är ju jätte bra så det tipset ska jag ta vara på och lägga på minnet