Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De där äggen var ju ganska smarta! Som han sa: en hel frukost i ett! Scottish eggs hette de.
Jag brukar titta på Masterchef Australia. De domarna är vänliga och inte spydiga även om folk inte lyckas bra. Orkar inte med jargongen som är i den svenska och amerikanska varianten.
Har även sett Junior Masterchef i samma land. Herregud vad ungarna kan laga mat.
Brukar också titta på Top Gear, ser att det nämns i tråden
Gordon Ramsey har jag börjat titta mer på sen han började laga mat hemma och visade att han är en familjefar och inte bara en skrikig person. Har sett att han visst ska ha junior masterchef USA nu, men jag har inte hunnit titta på det än. Gissar dock på att han passar in där.
Tank jo! Vad bra att jag fick veta vad de heter så jag kan googla recept! Man kan nog ha annat runt om har jag förstått, ska se om det finns nåt bra! Har aldrig ätit sånna som jag är nyfiken!
Jag såg inte programmet, men scottish eggs brukar vara kokta ägg, inbakade i köttfärs och panering och friterade, och de brukar finnas att köpa färdiga i vanliga affärer utomlands. Senast jag såg det var det i en engelsk saluhall i köpenhamn.