Sv: Värsta dagen i mitt liv....
Har din kille inte fått lön som han ska så kanske han stall pengarna för att kompensera utebliven lön. Inte för att två fel ger ett rätt men lite förståeligt. Och han kanske talar sanning om att han inte tagit pengarna, inte första gången någon blir felaktigt anklagad.
ImeI numret kan jag ordna fram, då jag hade det uppskrivit när jag låste upp den hos telenor. Sen jobbar jag vitt, har fått skattenummer osv men arbetsgivarna är lite krångliga. får tjata om pengarna hela tiden och dem säger dem ska sätta in pengarna men gör inte de, sen får man kontakter då och då. när han skulle gå ger dem liksom 300 euro för 2 månader för dem tyckte inte han jobba bra. har man kommit överrens om en lön kan man inte bara ändra sig. Jag lär inte få hela min lön heller. Men dem ska iallfall betala mitt flyg hem och hjälper mig med papperna till hunden.
Har din kille inte fått lön som han ska så kanske han stall pengarna för att kompensera utebliven lön. Inte för att två fel ger ett rätt men lite förståeligt. Och han kanske talar sanning om att han inte tagit pengarna, inte första gången någon blir felaktigt anklagad.