Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
lånar knapp av mig själv
Får sådan press eftersom att jag redan bokat resan! Hade jag inte redan bokat den så hade jag ju inte direkt känt någon ångest över att välja någon annan stad över Tokyo...
Önskar att jag aldrig bokat resan!
Okej, om det bara handlar om tre veckor så tycker nog jag att det kan vara värt att åka! Om du nu vill åka på språkresa så tror jag inte det spelar så stor roll var du åker när det handlar om så kort tid, även om du väljer att åka till ett engelskspråkigt land tror inte jag att din engelska kommer bli jättemycket bättre än vad den redan är. Handlar det om tre veckor hinner man inte med att lära sig sådär överdrivet mycket ändå,
Tvärtom. Jag utvecklade min engelska jättemycket genom mina tre veckor på språkresa i England. En engelsk lärare och så boende i en engelsk familj gav väldigt mycket.
Jag förstår och jag menade inte att du nu jävlar måste du vara tacksam Menade mer att det är ett sätt att se på det - jäklar vilken tur jag har som ens har det har valet.Du har helt rätt!
Är väldigt tacksam över att jag får åka någonstans överhuvudtaget, även om det kanske inte låter så
Jag blir bara så stressad. Särskilt när jag har viss tidspress(har ett par dagar på mig att bestämma) och eftersom att detta, för mig åtminstone, känns som ett rätt stort beslut.