Vad önskar man sig i examenspresent?

Sv: Vad önskar man sig i examenspresent?

Inget märkvärdigt och känt märke, men den är i härligt rött krokodilmönstrat läder, med fack för laptop och plats för massor av andra nödvändiga grejer. Jag har typ slitit ut den :love:

Sv: Vad önskar man sig i examenspresent?

Tack!! :)

Hittade tyvärr inte så mycket som föll i min smak på den sidan. Men ska önska mig en häströntgen bok. Jag har redan ett Littman stetoskop och även om det hade varit kul med ett graverat så känns det onödigt med dubbla fram tills jag vet hur mycket jag kommer använda det i framtiden…

Just nu kommer jag bara på typ massage/spa, pengar, saker till hästen (svårt och inte så kul) och eventuellt presentkort på typ IKEA…

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 147
Senast: As_Vegas
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
53 970
Småbarn Jag har begåvats med ett syskonbarn. Barnet är adopterat och tre år fyllda. Nu ska hen döpas och jag och min bror är utsedda till...
Svar
14
· Visningar
2 318
Senast: Lupino
·
IT & mobiler Jag kommer att använda den ganska mycket när jag är på resande fot, så att den inte väger för mycket är ett av huvudkraven, tror att...
Svar
7
· Visningar
2 858
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama