det var ju väääääldigt synd att Q inte haft tillräckligt mycket bubbel....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det var ju väääääldigt synd att Q inte haft tillräckligt mycket bubbel....
Men jag visste ju att ni ville ha ut Habina och att ni aldrig skulle låta chansen att lyncha en god gå förbi Men eftersom goda lyan inte haft en tanke på att ni försökte lyncha Habina så ville jag vara diskret i svaret för att inte påverka (deras val om att skicka paket)
Var det därför ni skickade in ett märkligt käkval innan ni ändrade till paddi?
Vi LL var väldigt förvånade över att ni inte skulle käka paddi som var godförklarad.
Dessutom var det ju inte så att det kryllade av alternativ till vem vi skulle dela ut paket.Till slut svarade jag nog att om en får alla röster så borde vi bara kunna lyncha en.
Men jag visste ju att ni ville ha ut Habina och att ni aldrig skulle låta chansen att lyncha en god gå förbi Men eftersom goda lyan inte haft en tanke på att ni försökte lyncha Habina så ville jag vara diskret i svaret för att inte påverka (deras val om att skicka paket)
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspel.
Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"
Det bli väl - virrigt?
ja vi tyckte det var väldigt bra att vi fick ut alla som var på väg att bli trustableDessutom var det ju inte så att det kryllade av alternativ till vem vi skulle dela ut paket.
ja vi tyckte det var väldigt bra att vi fick ut alla som var på väg att bli trustable
Inte jag i alla fall...Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??
Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom ....
Jag undrar varför...men vi sparade ju dig
tja jag hade dig som en potentiell bm efter ferrari visade sig vara ängel ( kunde varit byfåne med iom missade käket )Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??
Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom ....
tja jag hade dig som en potentiell bm efter ferrari visade sig vara ängel ( kunde varit byfåne med iom missade käket )
Men det var inget jag "var säker på" utan mer bara att det var möjligt. vi hade som plan att käka dig den natten i vilket fall....oavsett om du outat dig .,..
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??
well, det var ju liiiite svårt för mig att vara missnöjd över det resultatet.....Jag var ganska säker på att du var BM om det var någon i lyan som kläckt det eller jag kom på det själv vet jag inte eller @quarter4ever hade säkert gissat det bland alla andra roller som alla hade Sedan såg jag på dig att jag hade rätt när du höll på att lynchas och jag kommenterade att du såg ut att åka
det roliga med den lynchen var ju att det bara var goda som röstade på dig ( eller kanske att hedinn gjorde det iofs?- hon var inte i lyan då )Vilken tur då att jag utlöste fallskärmen å fick nytta av min förmåga innan dess.. tänkte att jag köpte goda sidan ytterligare en DL å att det kanske fanns mer att gå på för dem efter den lynchen....
Allt för teamet
roligt, är det din uppfattning om roligtdet roliga med den lynchen var ju att det bara var goda som röstade på dig ( eller kanske att hedinn gjorde det iofs?- hon var inte i lyan då )
el så fattade alla på goda sidan vad jag var ute efter å därför röstade på migroligt, är det din uppfattning om roligt
Jag tänkte ju att ngn/några borde ju fatta.. men nähädå........