Artline
Trådstartare
Till slut svarade jag nog att om en får alla röster så borde vi bara kunna lyncha en.Vad var svaret
![]()
Men jag visste ju att ni ville ha ut Habina och att ni aldrig skulle låta chansen att lyncha en god gå förbi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till slut svarade jag nog att om en får alla röster så borde vi bara kunna lyncha en.Vad var svaret
![]()
Alltså jag var ju i köket och var värd så det var ju inte förrän jag fick tid framför datorn ( typ 02.30 eller nåt ) som jag kunde styra upp det hela ( de hade fått för sig att paddis skulle få beskyddspaketet - vilket ju var omöjligt) så ändrade valet därVar det därför ni skickade in ett märkligt käkval innan ni ändrade till paddi?
Vi LL var väldigt förvånade över att ni inte skulle käka paddi som var godförklarad.
Då lät det mer logiskt. Trodde ni var fullaAlltså jag var ju i köket och var värd så det var ju inte förrän jag fick tid framför datorn ( typ 02.30 eller nåt ) som jag kunde styra upp det hela ( de hade fått för sig att paddis skulle få beskyddspaketet - vilket ju var omöjligt) så ändrade valet där![]()
Nä vi var spik nyktra allihopaDå lät det mer logiskt. Trodde ni var fulla![]()
Självklart! Har det lite svårt just nu när jag försöker få mitt hjärta att inse att jag inte ska ha någon katt för tillfället.Och katten med![]()
Pfft, skulle vi väl aldrig vara?Då lät det mer logiskt. Trodde ni var fulla![]()
Då lät det mer logiskt. Trodde ni var fulla![]()
nåja Artline vet ju vilken tid jag var inne och började divideraDet tror jag fortfarande. Undanflyktsförklaringar långt senare går jag inte på.![]()
Jag var nära att fråga det i tråden...Vad som skulle hända om alla (med fårulvens dolda röst inräknat) skulle rösta samma i dubbellynchen.![]()
katten ärSjälvklart! Har det lite svårt just nu när jag försöker få mitt hjärta att inse att jag inte ska ha någon katt för tillfället.Det går inte jättebra...
![]()
ha du var bevisligen delfin iaf en gång under lekenPfft, skulle vi väl aldrig vara?
Logiska, alltså.
Du har också umgåtts för mycket med Q?Jag var nära att fråga det i tråden...
När det finns vin?vi drack vatten hela kvällen![]()
Bara på gränsen. Mer säl, skulle jag nog vilja påstå.ha du var bevisligen delfin iaf en gång under leken![]()
![]()
Jag dricker inte vin ( utom om det är bubblor i- och det bara vid vissa tillfällenNär det finns vin?![]()
Min motsats dåJag dricker inte vin ( utom om det är bubblor i- och det bara vid vissa tillfällen)
Jag dricker ju öl om jag tar något med alkohol i-![]()
vaaaa
![]()
det var ju väääääldigt synd att Q inte haft tillräckligt mycket bubbel....Var det därför ni skickade in ett märkligt käkval innan ni ändrade till paddi?
Vi LL var väldigt förvånade över att ni inte skulle käka paddi som var godförklarad.
JaaFöredrar du att umgås irl framför att leka?![]()