Du betedde dig lite märkligt där på slutet onekligenel så fattade alla på goda sidan vad jag var ute efter å därför röstade på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du betedde dig lite märkligt där på slutet onekligenel så fattade alla på goda sidan vad jag var ute efter å därför röstade på mig
det var faktiskt jätteroligtroligt, är det din uppfattning om roligt
Gäller tyvärr inte för migel så fattade alla på goda sidan vad jag var ute efter å därför röstade på mig
well... det finns ju vissa personer som försöker DL efter DL att bli utröstade men det händer aldrig... el hur var det nu @Habina el vad tyckte du i HP-leken @Lobelia - måste ju vara någon form av rekord att faktiskt bli utröstad EXAKT den DL man vill bli utröstadDu betedde dig lite märkligt där på slutet onekligen
Ole dole doff? Alla utom Habina kanske var onda trots jag lottat dem som godaDessutom var det ju inte så att det kryllade av alternativ till vem vi skulle dela ut paket.
@quarter4ever lyckades rätt bra med det i Hungergames...
JAG har gjort det när jag var rävflickan och inte kunde bli lynchad ( artlines lek ) och såg till att bli utlynchad i DL1 så alla skulle fatta min roll ( jag hade två sior också)
@quarter4ever lyckades rätt bra med det i Hungergames...
Då tyckte lyan jättemycket om dig. (=)JAG har gjort det när jag var rävflickan och inte kunde bli lynchad ( artlines lek ) och såg till att bli utlynchad i DL1 så alla skulle fatta min roll ( jag hade två sior också)
dubbellynchen? Ja men vi hade ju förvarnat om att vi satsade på en dubbel- 2 goda ut- hade ni ingen tillto på ossOle dole doff? Alla utom Habina kanske var onda trots jag lottat dem som goda
Men den lynchen måste ha varit en av de mest spännande jag följt med facit. Det kändes som det kunde sluta hur som helst.
Som sagt, jag satt i lyan, så det lär jag inte glömma.
bra minne !
JAG har gjort det när jag var rävflickan och inte kunde bli lynchad ( artlines lek ) och såg till att bli utlynchad i DL1 så alla skulle fatta min roll ( jag hade två sior också)
precis !!! Det är strongt att överleva en lynch som uppenbart siad- så det gjorde du med bravur!Jag försökte inte blir utröstad, jag satt deprimerad i lyan och tyckte synd om mig själv, det räckte ju inte att skriva i tråden att jag satt i lyan en gång
Ja du var så duktig min kära lilla paddibjörn som lyckades att bli utröstat vid rätt DL också räddade jag ju mig från en säker död när Habina siat mig, inte en chans att du låtit mig leva där
Då tyckte lyan jättemycket om dig. (=)
Ja du var så duktig min kära lilla paddibjörn som lyckades att bli utröstat vid rätt DL också räddade jag ju mig från en säker död när Habina siat mig, inte en chans att du låtit mig leva där
Såklart!dubbellynchen? Ja men vi hade ju förvarnat om att vi satsade på en dubbel- 2 goda ut- hade ni ingen tillto på oss
Det har jag också gjort....Jag har sett till att bli käk ett par gånger, men det räknas kanske inte