klart det räknas jag kommer ihåg att du lurade oss bra i bollen__s lek
Jag har sett till att bli käk ett par gånger, men det räknas kanske inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett till att bli käk ett par gånger, men det räknas kanske inte
En lynch? Och siad?precis !!! Det är strongt att överleva en lynch som uppenbart siad- så det gjorde du med bravur!
Jag måste ju bara fråga, men var det ngn som fattat min roll innan uppdateringen kom??
Btw, så var det fantastiskt kul att höra allas reaktioner på plats hemma hos Q när uppdateringen kom ....
Om inte du offrat dig så hade det inte gått vägen så pass bra som det gjorde- iom din död så fick ju VI spioninforad och en helt fantastisk sådan Jägaren jagar Ferrari- det var inte svårt att räkna ut vem som var jägare( bara en som röstade på Ferrari i de två DL efter varandra )Dagen blir himla kort om man vaknar 19.00 så här har jag ju missat vår vinst!
Tack för en himla rolig lek, synd att jag inte riktigt hade ork att engagera mig mer, men det blev ju bra för onda sidan ändå
hah jag menade inte HP leken tokfia!!En lynch? Och siad?
Jag tror jag var siad förutom bloppern och överlevde 3 eller 4 lyncher. Och så missade jag att rösta på mig själv när jag kunde den första av lyncherna.
De goda var inte alls goda och lät mig dö i frid. Nej de höl mig i tortyrkammaren hela leken
Fast vi hade ju rätt kul i lyan den leken. Jag har aldrig skrivit så fort som när jag skulle övertyga goda sidan om att jag inte bikta mig för cirkus.Då tyckte lyan jättemycket om dig. (=)
Ah okejhah jag menade inte HP leken tokfia!!
jag menar i denna leken förstås!!!
Ja då var det fest!!!!Ah okej
Jag fattar inte hur folk inte fattade att jag var siad så ihålig Habinas motivering var. När jag försökte försvara mig hade jag inte mycket hopp om att folk skulle tro mig.
Men BSF var en trogen supporter och jag kunde ju inte rösta på den jag nästan godförklarat. Och så kom röständringen och vi jublade i lyan.