Hon är för en tik!!!Näpp. En kuker spanijell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är för en tik!!!Näpp. En kuker spanijell.
Hon är för en tik!!!
KramMen hjälp - det där var ju kusligt
Det där är Australiensiska terriers - samma som min älskade lilla Dagmar som inte kommer finnas efter imorgon!
Nu började jag gråta igen - älskade unika hund
Det borde alla veta. Det är inte bara allmänbildning, det är typ viktigast i världen. @Artline & @Myrten kan ha sina spaniels för sig själva (åh, gud @squarepants du har för all framtid sabbat mina möjligheter att inte gapskratta och tänka kuker spanijell jämt och ständigt! ), du och jag håller oss - tydligen! - till de riktiga hundarna!
Innan leken ens börjat? Det är nog rekord! Jag tror jag ska skriva på rim, det var lite piffigt!Jag tycker det här temat verkar ha spårat ur!
tydligen :kuker spanijellVad har min syster(squaerpants) nu sagt för dumt?
Vad har min syster(squaerpants) nu sagt för dumt?
Innan leken ens börjat? Det är nog rekord! Jag tror jag ska skriva på rim, det var lite piffigt!
I Vätterns klara vatten
Momsan springer
Dold av svarta natten
ska hon söka Singer
En dykare i bottendyn!
Raska beslut!
Momsan lyfter sin harpun
Och släcker NNs låga ut.
Din fuuulingJag kan tala om att vi gillade dig skarpt i lyan. Jag hade vissa problem att inte brista ut i glädjeyra när jag kom hem till @Paddington och frågade hur det gått med lynchen.
Tack alla för en jätterolig lek, men helt klart sista gången jag kombinerar lek m buketräff samtidigt!
Jag ville ju hellre umgås än sitta inlåst ensam på ett rum å teoria
vilken fråga var det ( om man nu vågar fråga )Igår ställde P en typiskt Q fråga i goda lyan.
vaaaajag har nog umgåtts fööör mycket med henne
Vad som skulle hända om alla (med fårulvens dolda röst inräknat) skulle rösta samma i dubbellynchen.vilken fråga var det ( om man nu vågar fråga )
I vartfall när det är som mest intensivt i leken.Tack alla för en jätterolig lek, men helt klart sista gången jag kombinerar lek m buketräff samtidigt!
Jag ville ju hellre umgås än sitta inlåst ensam på ett rum å teoria
Och katten medI vartfall när det är som mest intensivt i leken.
Jag orkade inte koncentrera mig alls på leken, människorna var så mycket mer intressanta.
Vad var svaretVad som skulle hända om alla (med fårulvens dolda röst inräknat) skulle rösta samma i dubbellynchen.