Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är fören tik!!!
![]()
KramMen hjälp - det där var ju kusligt
Det där är Australiensiska terriers - samma som min älskade lilla Dagmar som inte kommer finnas efter imorgon!
Nu började jag gråta igen - älskade unika hund
Det borde alla veta. Det är inte bara allmänbildning, det är typ viktigast i världen. @Artline & @Myrten kan ha sina spaniels för sig själva (åh, gud @squarepants du har för all framtid sabbat mina möjligheter att inte gapskratta och tänka kuker spanijell jämt och ständigt!), du och jag håller oss - tydligen! - till de riktiga hundarna!
![]()
![]()
Innan leken ens börjat? Det är nog rekord! Jag tror jag ska skriva på rim, det var lite piffigt!Jag tycker det här temat verkar ha spårat ur!![]()
tydligen :kuker spanijellVad har min syster(squaerpants) nu sagt för dumt?![]()
Vad har min syster(squaerpants) nu sagt för dumt?![]()
Innan leken ens börjat? Det är nog rekord! Jag tror jag ska skriva på rim, det var lite piffigt!
I Vätterns klara vatten
Momsan springer
Dold av svarta natten
ska hon söka Singer
En dykare i bottendyn!
Raska beslut!
Momsan lyfter sin harpun
Och släcker NNs låga ut.
Din fuuulingJag kan tala om att vi gillade dig skarpt i lyan. Jag hade vissa problem att inte brista ut i glädjeyra när jag kom hem till @Paddington och frågade hur det gått med lynchen.
Tack alla för en jätterolig lek, men helt klart sista gången jag kombinerar lek m buketräff samtidigt!
Jag ville ju hellre umgås än sitta inlåst ensam på ett rum å teoria![]()
vilken fråga var det ( om man nu vågar frågaIgår ställde P en typiskt Q fråga i goda lyan.
Vad som skulle hända om alla (med fårulvens dolda röst inräknat) skulle rösta samma i dubbellynchen.vilken fråga var det ( om man nu vågar fråga)
I vartfall när det är som mest intensivt i leken.Tack alla för en jätterolig lek, men helt klart sista gången jag kombinerar lek m buketräff samtidigt!
Jag ville ju hellre umgås än sitta inlåst ensam på ett rum å teoria![]()
Och katten medI vartfall när det är som mest intensivt i leken.
Jag orkade inte koncentrera mig alls på leken, människorna var så mycket mer intressanta.
Vad som skulle hända om alla (med fårulvens dolda röst inräknat) skulle rösta samma i dubbellynchen.![]()