@Artline och @Monstermom - jag ser att ni bytt avatarer. Måste jag också ha en hund nu???
Du får en gissning...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Artline och @Monstermom - jag ser att ni bytt avatarer. Måste jag också ha en hund nu???
Inte oss - vi hade ju en plan ( det enda osäkra med den var om det bara skulle bli mot Mirtai och Lobelia och vilka som röstade vart...Vi diskuterade faktiskt en hel del och konstaterade att hur det än gick skulle dubbellynchen inte bli direkt avgörande. Till och med funderade vi på om den kunde gynna goda för mycket eftersom det bara blev ett käk på två lyncher.
Länge såg det ut som om en god och en ond skulle ryka. Hur det sen utvecklade sig... förvånade nog oss alla!
Nöjd? Ny avatar = bild på den fyrbenta Myrten.Du får en gissning...
Nöjd? Ny avatar = bild på den fyrbenta Myrten.
SötHär är tydligen jag som hund.
Nöjd? Ny avatar = bild på den fyrbenta Myrten.
Här är tydligen jag som hund.
Är du en... CORSO!?!?!?
Oklart. Borde jag veta det?
Den var vidrig! Speciellt när @Blacksmithfarm den onda varelsen bestämde sig för att ändra röst?!
Det här var första bilden som dök upp när jag googlade "myrten som hund".
Fast min dolda röst låg på gabby
Vår orginalplan var att vi *trodde* att alla skulle gå med dig mot Lobelia och då skulle hon rösta på dig och min dolda skulle ligga på sig - så skulle vi bli av med dig tänkte vi. Men det gick ju betydligt bättre än så - vi kunde inte riktigt drömma om att få ut två goda när du hade siat Lobelia
Men hjälp - det där var ju kusligt
Det där är Australiensiska terriers - samma som min älskade lilla Dagmar som inte kommer finnas efter imorgon!
Nu började jag gråta igen - älskade unika hund
Allt går att ordna, men ska det bli omtag blir det ingen dj*vla mysstuga med Mr Bates. Då ska folk DÖÖÖÖÖ!